×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کانون سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، بسیج سردفتران و دفتریاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج این ایام را بر بسیجیان و ایثارگران به ویژه بسیجیان جامعه حقوقی و سردفتران و دفتریاران کشور تبریک گفت. متن پیام و دعوت بسیج سردفتران و دفتریاران بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ
(سوره ابراهیم آیه۲۴)
آیا ندیدی چگونه خداوند «کلمه طیبه» (و گفتار پاکیزه) را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه آن (در زمین) ثابت، و شاخه آن در آسمان است؟! 
 
امام خمینی(ره):
بسیج لشکر مخلص خداست.‎‏ ‎‏ ‎‏
 
امام خامنه ای(مدظله العالی): جمهوری اسلامی به برکت تفکّر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.
 
هفته اول آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در۵آذر۱۳۵۸مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس این نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعدودفاع مقدس امت اسلامی، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.
 
بسیج سردفتران ودفتریاران برای  گرامیداشت این نهاد اصیل مردمی  ویاد آوری اهداف وآرمانهای متعالی آن مراسمی روز دوشنبه مورخ ۸/ ۹ /۱۴۰۰ازساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن اجتماعات کانون (طبقه سوم ) برگزار می کند و از تمام حقوقدانان وقضات محترم، وکلامعزز بویژه  همکاران گرامی اعم از سران محترم دفاتر ودفتریاران جهت حضور پر شور دعوت بعمل می آید./ بسیج سردفتران ودفتریاران
به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد