×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقدیر از ایده پرداز «سند من»؛ سلیمی: واگذاری کارها به بخش خصوصی نشانه ضعف نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم تقدیر و تجلیل از ایده پردازان برتر همایش ملی ایده پردازان تحول آفرین ثبتی به ریاست عاصف حمدالهی دبیر همایش و سرپرست اداره آموزش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ساختمان شماره ۳ این سازمان برگزار شد.

حمدالهی در این جلسه گفت: بسیاری از شرکت کنندگان شاید فکر و ایده های خوبی داشتند اما به دلیل عدم آموزش در ارائه ایده خود موفق نبودند که در این خصوص باید آموزش داده شود. ما نمی خواهیم فقط به انتشار کتاب ایده ها و عکس اکتفا کنیم بلکه باید این ایده ها اجرایی شود. در اتاق فکر اداره کل آموزش ثبت هم اتفاقات خوبی رقم خورده است.

علیرضا سلیمی نائینی نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران که به نمایندگی از علی خندانی در این جلسه حاضر شده بود گفت: متاسفانه مقاومت در برابر بخش خصوصی برای تحقق ایده ها و طرح ها در ساختار اداری مشهود است در حالی که بخش خصوصی بسیار توانمند ظاهر شده و می تواند ایده ها را اجرایی کند.

وی افزود: برخی از بخش ها مسیری را که در حال حرکت هستند اصلاح نمی کنند در حالی که واگذاری کارها به بخش خصوصی نشانه ضعف نیست.

در پایان این جلسه به نفرات برگزیده همایش لوح سپاس و تقدیر اهدا شد و علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران بعنوان ایده پرداز برتر همایش لوح تقدیر گرفت.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد