×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران از دو کارگردان | «صحرا صراف» و «سیمین» وارد دفاتر اسناد رسمی شدند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دو سریال پرمخاطب تلویزیون و فیلیمو در روزهای اخیر نقش دفاتر اسناد رسمی را با استفاده از نظر کارشناسان حقوقی و مشاوران کارگردان پررنگ تر از قبل در معرض نمایش قراردادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در سریال تلویزیونی «برف بی صدا می آید» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که هر شب از شبکه ۳ سیما پخش می شود در سکانسی سیمین که نقش آن را الیکا عبدارزاقی بازی می کند همراه با احمد (پسرخانه سیمین) که نقش آن را یاشا رستمی بازی می کند به دفتر اسناد رسمی رفتند تا تعهدات مرتبط با ارثیه را ثبت قانونی کنند.

همچنین در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم که این روزها بعنوان پرمخاطب ترین سریال شبکه خانگی فیلیمو در حال پخش است در سکانسی صحرا صراف (خبرنگار) که نقش آن را شادی مختاری بازی می کند همراه با پسرخاله خود در این سریال که نقش آن را بهنام تشکر بازی می کند برای قرارداد مشارکت خود به دفتر اسناد رسمی مراجعه می کنند تا این شراکت را ثبت کنند. یکی از خدمات دفاتر اسناد رسمی ثبت تعهدات و مشارکت ها است که این عقد را از سند عادی به سندی رسمی تبدیل می کند و قابلیت اجرایی محکمی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد