×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی هفته آینده به قوه قضاییه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران علی خندانی در حاشیه حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان کردستان در جلسه ویژه پرسش و پاسخ شرکت کرد و به سوالات گروهی از سردفتران و دفتریاران واسخ داد.

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، ۲۰ نفر از سردفتران و دفتریاران در موضوعات مختلف از جمله حذف سند نقل و انتقال خودرو، ایرادات و ابهامات طرح تسهیل اشتغال، مسائل بیمه و خدمات درمانی، خدمات رفاهی، سن بازنشستگی خانم ها، وحدت رویه در تنظیم برخی اسناد مانند سند ابراء مهریه، واریز آنلاین سهم دفتریار و مسائل دیگر، سوالات خود را مطرح کردند.

علی خندانی در پاسخ به همکاران در خصوص سند خودرو، ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور، اشتباهات رخ داده در خصوص حذف سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی بر همگان مشخص شود و مردم با رغبت خویش دوباره جهت تنظیم اسناد خودرو به دفاتر مراجعه نمایند.

وی در خصوص آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی گفت: تغییرات و اصلاحاتی که با همفکری اکثر همکاران گردآمده، و حدود ۱۳ ماده از آن به اصلاح اساسی دارد که اعمال شده و اوایل هفته آینده جهت تصویب در قوه قضائیه مطرح می شود.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص میزان حق التحریر و افزایش سالیانه آن گفت: اقداماتی جهت طرح در قوه قضاییه انجام شده است. در خصوص بازنشستگی خانم ها با ۲۰ سال سابقه، در آیین نامه اصلاحی منعکس شده و باید منتظر تصویب باشیم.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد