×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
روز ۶ دی | جشنواره ورزشکاران دفاتر اسناد رسمی کشور در میانه راه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران،  حمید آذرپور مسئول کمیته رفاهی ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی به مناسبت روز ۶ دی این روز را مهم و فرخنده، عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره ورزشی درون استانی گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی در شرایط ملتهب کنونی را نمادی از بردباری، امیدواری و پویایی جامعه سردفتران و دفتریاران دانست که با استقبال پرشور همکاران در تهران و استان های کشور مواجه شده است.

کرمان

وی افزود: هفته سوم جشنواره ورزشی گرامیداشت ۶ دی “سالروز دفاتر اسناد رسمی” کرمان با برگزاری مسابقات فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج و کوهنوردی در دو بخش آقایان و بانوان در استان های تهران، کرمان، اصفهان، البرز، گیلان، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه دنبال شد.

تهران
همچنین در اولین دوره جشنواره ورزشی گرامیداشت شش دی «روز دفاتر اسناد رسمی» تیم کوهنوردی کانون مرکز متشکل از ٢٧ نفر از سردفتران، دفتریاران و کارکنان دفاتر استان تهران به قله برف انبار«بلندترین قله استان قم» و یکی از قلل سیمرغ ایران به ارتفاع٣٢٢٠متر صعود کرد. کوهنوردان تیم کانون مسافت ۲۳ کیلومتری تا قله را طی ۶/۵ ساعت طی کردند.
مسابقات تنیس روی میز هم با حضور ۲۶ نفر از سردفتران و دفتریاران در دو بخش آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ دی در سالن ورزشی مرکز آموزش عالی کانون برگزار می شود.

خراسان شمالی
مسابقات فوتسال در چارچوب جشنواره ورزشی ۶ دی شنبه چهارم دی ماه با شرکت ۱۰ تیم در بجنورد افتتاح شد. دادستان های شهرستان های شرکت کننده و چند تن از قضات محاکم قضایی شهرستان ها برای اولین بار در این مسابقات شرکت و از برگزاری مسابقات به میزبانی کانون خراسان شمالی استقبال کردند. در این رقابت ها تیم کانون خراسان شمالی مقابل دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد به پیروزی رسید.

لرستان
تیم فوتسال کانون سردفتران و دفتریاران لرستان در بازی فینال با غلبه بر حریف، قهرمان این دوره از رقابت ها شد. این مسابقات با شرکت ۴ تیم آبفای لرستان، اداره امور اقتصادی و گمرک و تیم کانون لرستان به منظور بزرگداشت ششم دیماه و یادبود مرحوم صادقی رئیس فقید کانون استان برگزار شد.

البرز
«مرکز وکلا» قهرمانی مسابقات فوتسال در استان البرز را کسب کرد. در جریان جشنواره ورزشی گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی روز شنبه سوم دیماه بازی رده بندی برگزار شد و این تیم بانک ملی بود که در ضربات پنالتی استانداری را مغلوب کرد و به مقام سوم رسید. اختتامیه بازیها دوشنبه ششم دیماه با حضور هیت مدیره کانون استان البرز برگزار شد و در بازی فینال دو تیم بانک مسکن و مرکز وکلای قوه قضاییه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مرکز وکلا با نتیجه ۴ بر ۲، پیروز میدان و قهرمان مسابقات شد.

کرمانشاه
جشنواره ورزشی گرامیداشت ۶ دی در استان‌ کرمانشاه، با برگزاری مسابقات شطرنج و تنیس روی میز در سالن ورزشی حضرت قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.
در مسابقات شطرنج ؛ آقایان سیدمجید حبیبی، حمید بهرامی و امیررضا خاموشی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند . همچنین در مسابقات تنیس روی میز ؛ آقایان کریمی ، فخری و فتحی توانستند پس از شکست حریفان دور مقدماتی ؛ به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یابند.

اصفهان
مسابقات شطرنج آقایان روز یکشنبه ۵ آذر در محل سالن هیأت شطرنج با حضور نمایندگانی از کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان ، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه و اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.در این دوره از رقابتها نماینده اداره راه و شهرسازی مقام اول و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و کانون اصفهان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در پایان از نفرات اول تا سوم با اهداء تندیس، مدال و لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

در مسابقات فوتسال تیم های آبفا و‌منابع طبیعی به فینال این رقابت ها راه یافتند. بازی های هفته سوم با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در بازی اول راه و شهرسازی ٣ -۸ مغلوب دادسرا شد. منابع طبیعی و مرکز وکلاء ۴-۴ مساوی کردند. در بازی سوم کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان ٠ – ۱ از اداره ثبت شکست خورد و آبفا هم با ۱۴ گل جهاد کشاورزی را در هم کوبید.

گیلان
مسابقات فوتسال گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی با قهرمانی تیم دادگستری گیلان پایان یافت. در روز پایانی این مسابقات ابتدا در دیدار رده بندی تیمهای دارایی گیلان و منتخب وکلا و فرهنگیان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم دارایی موفق شد تیم منتخب وکلا را شکست بدهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد. در بازی فینال تیم دادگستری در ضربات پنالتی موفق شد تیم کانون گیلان را شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. در پایان با حضور اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران گیلان جوایز و هدایایی به تیمهای برتر اهدا شد.

کرمان
سازمان بسیج حقوقدانان قهرمان مسابقات فوتسال گرامیداشت روز ۶ دی در کرمان شد و تیم کانون سردفتران و دفتریاران این استان به مقام سوم رسید. مسابقات فوتسال گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی با حضور ۸ تیم از زیر مجموعه قوه قضاییه در دو گروه ۴ تیمی در فضای صمیمی و دوستانه برگزار و با قهرمانی تیم سازمان بسیج حقوقدانان پایان یافت. در روز پایانی این مسابقات ابتدا در دیدار رده بندی تیم های کانون سردفتران و دفتریاران و دادگاه انقلاب شهرستان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم کانون موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ حریف را شکست بدهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد. در بازی فینال تیم سازمان بسیج حقوقدانان در ضربات پنالتی موفق شد دادگستری کل را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

کهگیلویه و بویر احمد
به مناسبت گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی تیم کوهنوردی جامعه کهکیلویه و بویر احمد شامل جمعی از سردفتران و دفتریاران این استان به ارتفاعات دو گوش در یاسوج صعود کردند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد