×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فوتسال جام سردفتران و دفتریاران | «تهران» و «مرکزی» به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، قرعه بازی های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران به گروه C رسید که نخستین بازی ها در چهارشنبه شب (دوم مردادماه۱۴۰۱) در سالن دانشگاه شهید بهشتی تهران به همت واحد رفاهی کانون پس از افتتاحیه و با حضورمیهمانانی همچون علیرضا سلیمی نائینی نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و گروهی از سردفتران بانو آغاز شد.

در ابتدا پس از پخش قرآن و سرودملی کشورمان، علیرضا سلیمی نائینی پیام حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را قرائت کرد و سپس تیم های استان مرکزی و سمنان به مصاف هم رفتند که مرکزی با یک گل حریف خود را شکست داد و تیم تهران و خراسان رضوی پس از مصافی سنگین بدون گل سالن را ترک کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه مسابقات گروه c در سوم مردادماه با انجام دو بازی پیگیری شد و در بازی اول تیم فوتسال کانون مرکز (تهران) با ۸ گل از سد تیم کانون استان مرکزی گذشت. در دیدار دوم هم خراسان رضوی دو بر صفر کانون سمنان را از مقابل برداشت.

در روز دوم این مسابقات در گروه c تیم کانون مرکز (تهران) با ۴ امتیاز و تفاضل گل بیشتر در صدر جدول ایستاد و بعد از تهران، خراسان رضوی با ۴ امتیاز، تیم استان مرکزی با ۳ امتیاز و سمنان بدون امتیاز در رده های دوم تا چهارم جدول قرار گرفتند.

همچنین در آخرین روز مسابقات گروه c از ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و تیم های تهران و خراسان به مصاف سمنان و مرکزی رفتند. در بازی اول مرکزی به سه گل خراسان رضوی را پشت سر گذاشت و تهران هم با ۴ گل از سد سمنان گذشت.
با نتایج به دست آمده تهران با ۷ امتیاز و مرکزی با ۶ امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد