×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مازندران؛ قهرمان مسابقات فوتسال جام سردفتران و دفتریاران کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در آخرین روز از مسابقات فوتسال لیگ سردفتران و دفتریاران کشور که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره کانون در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، ابتدا در بازی رده بندی، لرستان ۲-۴ کرمانشاه را شکست داد و مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

در بازی فینال تیم های گیلان و مازندران به مصاف هم رفتند و مازندران در ضربات پنالتی از سد تیم قدرتمند گیلان گذشت و مقام قهرمانی مسابقات را به دست آورد. گیلان هم نایب قهرمان شد.

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در مراسم اختتامیه با تبریک اعیاد شعبانیه به جامعه دفاتر اسناد رسمی کشور برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری فوتسال را اتفاقی خجسته و مبارک دانست و از مدیر و عوامل اجرایی کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز برای برگزاری این رقابت ها تقدیر کرد.

خندانی افزود: آنچه برای کانون سردفتران و دفتریاران مهم و حیاتی است رعایت اخلاق و انسانیت در رقابت های ورزشی است و به جاست در مسابقات بعدی کاپ اخلاق نیز به جوایز اضافه شود.

در این مراسم اصلانی نایب رئیس کانون، تیمورپناه مدیر روابط عمومی، رضایی و صادقیان اعضای هیات مدیره، آذرپور مدیر کمیته رفاهی ورزشی، روسای کانون های لرستان و کرمانشاه، حاجیلو پیشکسوت و مجری ورزشی سیما، سرپرستان هیات های فوتبال، فوتسال و تنیس روی میز کانون مرکز حضور داشتند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی‌فر

    با درود، دیدن این صحنه‌های ناب خنده و لبخند و شورونشاط همکاران در این شرایط بغرنج و باوجوداین همه مصائبی که این روزها بر دفاتر اسناد رسمی می‌رود حقیقتاً بسیار امیدبخش است و گوارا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد