×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیرکل ثبت سیستان و بلوچستان: برخی دفترخانه ها ماهانه فقط ۲ میلیون تومان درآمد دارند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران روز چهارشنبه اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان و نماینده روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران مرکز با محمدرضا ابراهیمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان دیدار و گفتگو کردند.

نماینده روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در مورد برنامه های روابط عمومی مبنی بر ایجاد پایگاه اطلاع رسانی کانون های استان ها، ساماندهی و آموزش و فعال سازی روابط عمومی کانون ها و اطلاع رسانی درست و حرفه ای از حقوق ثبتی به شهروندان را مطرح کرد و مدیرکل ثبت استان سیستان و بلوچستان درخواست کرد که در این راه مثل همیشه همراه کانون باشند.

در ادامه این جلسه ابراهیمی گفت: کاری کنید تا مردم به درستی متوجه اقدامات دفاتر اسناد رسمی و ثبت سند رسمی بشوند تا این جایگاه حفظ شود. تولیدات رسانه ای در فضای مجازی و سایری باید همه فهم باشد و حتی یک شهروند با کمترین معلومات و تحصیلات هم با این اثر و تولید رسانه ای به این باور برسد که این اقدام حقوقی و کار دفترخانه درست و قانونی است.

وی افزود: عدم توجه به روابط عمومی ها ساختار یک تشکیلات را برهم می زند و تقویت روابط عمومی می تواند یک سازمان را با شناسنامه و معتبر تر از همیشه کند. برای همین هرگونه سرمایه گذاری روی روابط عمومی منافع زیاد سازمانی به همراه خواهد داشت. بعنوان مثال باید برای مردم روشن شود که بخش زیادی از هزینه ثبت خودرو صرف امور مالیات و خزانه دولت می شود. هم اکنون با همکاری صدا و سیمای استان برنامه ویژه سند در حال تولید و پخش است و تاثیرات خوبی به همراه داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان گفت: ما در همین استان دفترخانه هایی داریم که ماهانه ۲ میلیون تومان درآمد دارند و برخی اقدامات و حواشی به این دفاتر ضربه می زند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. محمد فلاح

    دفاتر اسناد حقوق دولتی را زنده میکنند و عوارض شهرداری و مالیات و ارزش افزوده و حق الثبت و بیمه را از صاحبان سند گرفته و مستقیما به خزانه واریز میکنند از ۵۰ هزار کارکنان دفاتر امروزه سی هزار نفر درآمدشون نصف شده و منتظر شغل دیگری هستند

  2. علیار تاریزاده اهری حقوقدان

    باسلام تشکر وقدردانی میکنم ازمدیرکل محترم که واقعیت‌های دفترخانه رالمس کرده وبه فکر این اقشار حقوق خواندها هست که تابه حال مثل ایشون کسی نه پیگیر بوده ونه لمس کرده فقط مردم به ظاهر قضیه نگاه میکنن ازپیگیرایشون جهت اطلاع رسانی ازطریق رسانه ها نهایت تشکروقدر داتی میکنم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد