×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مردی که ثبت شد | داغ دفاتر اسناد رسمی از درگذشت «محمد عظیمیان» یک ساله شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، نام او امروز بر سردر سالن های اجتماعات، نمازخانه ها و یا اتاق های کنفرانس در برخی کانون های سردفتران و دفتریاران استان ها مشاهده می شود. اجباری به نصب تابلوها نیست بلکه سردفتران و دفتریاران از روی ادب و احترام یاد محمد عظیمیان را زنده نگاه داشته اند.

شاید باید اینگونه گفت که در مردادماه ۱۴۰۰ جامعه دفاتر اسناد رسمی بزرگ مردی را از دست داد که تمام تلاش، توان، علم و تجربه اش را صرف دفاع از جایگاه دفاتر اسناد رسمی گذاشت. محمد عظیمیان عضو هیئت مدیره دوره ششم کانون سردفتران و دفتریاران و نایب رئیس این کانون با سابقه عضویت در چند دوره قبلی آن بود. او به اشراف کامل به علم حقوق، تسلط بر قانون، داشتن عِرق صنفی و دلسوزی برای همکاران معروف بود. همچنین حفظ سلامت سردفتران و دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد، از جمله دغدغه‌های محمد عظیمیان بود. 

به روز بودن، مطالعه مستمر، بررسی آن لاین قوانین و مقررات و پاسخگویی به تمامی سوالات حوزه سردفتری و ایستادن در برابر منتقدان غرض ورز جامعه دفاتر اسناد رسمی همراه با ظاهری آرام، متبسم، با ادب و محترم از ویژگی های منحصر به فرد استاد محمد عظیمیان بود.

با یاد بزرگ مردی که در قلب تک تک جامعه دفاتر اسناد رسمی ایران به نیکی ثبت شده است صلوات، فاتحه و سلام می فرستیم و از خداوند منان آمرزش و شادی روح آن مرد بزرگ را طلب می کنیم.

خانواده مرحوم عظیمیان در پیامی به مناسبت نخستین سالگرد او اعلام کردند: از فقدان عزیزمان مرحوم مغفور شادوران محمد عظیمیان یک سال گذشت؛ با چشمانی پر از اشک و دلی پر از اندوه به اطلاع می رسانیم به علت شیوع و همه گیری کرونا هزینه مراسم سالگرد صرف امور خیریه می شود.با سپاس از همدردی دوستان محترم؛ از طرف همسر داغدار و فرزندان دلسوخته

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد