×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
هر دفترخانه یک رسانه | هدیه روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به جامعه سردفتری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روابط عمومی کانون با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمامی مدیران روابط عمومی کانون های سردفتران و دفتریاران سراسرکشور و رابطان خبری اعلام کرد: به مناسبت روز روابط عمومی دوره ویژه آموزش سواد رسانه ویژه دفاتر اسناد رسمی در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت زنده (لایو) برگزار خواهد شد.

در این دوره سردفتران و دفتریاران با موضوعاتی اعم از شناخت رسانه؛ سوژه یابی و تولید محتوای خبری آشنا می شوند. هدف روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران از برگزاری این دوره بالابردن سطح توان جامعه سردفتری در تولید محتوا در فضای مجازی با هدف آموزش حقوق ثبتی، پیشگیری از وقوع جرم، فرهنگ سازی و معرفی خدمات دفاتر اسناد رسمی می باشد.

این دوره که با همکاری و تعامل روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران کردستان به صورت حضوری برگزار می شود از طریق اینستاگرام کانون سردفتران و دفتریاران به صورت زنده پخش خواهد شد. سردفتران و دفتریاران پس از پایان دوره می توانند آموزش های خود را از طریق روابط عمومی کانون به صورت آن لاین کامل کنند.

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران تمام امکانات و توان خود را جهت آموزش و انتشار محتوای خبری جامعه سردفتری در قالب فیلم، مستند، عکس، یادداشت، مصاحبه، گزارش، چند رسانه ای و … در اختیار دفاتر اسناد رسمی خواهد گذاشت.

شعار روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران (هر دفترخانه یک رسانه) برای سال ۱۴۰۱ تعریف شده است.

رزومه و سوابق سید هادی کسایی زاده/ مدرس دوره

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی فر

    با سلام، حقیقتا این شعار روابط عمومی کانون (هر دفترخانه یک رسانه) اگر محقق شود نقش بسیار بسزایی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درباره مزایای بی‌بدیل سند رسمی و توسعه سند رسمی و در نتیجه قضازدایی و کاهش پرونده های قضایی خواهد داشت و هم چنین با هجمه های ناروای مخالفین سرسخت شفافیت مقابله خواهد شد. به امید تحقق آن ……

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد