×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گرامیداشت روز ۶ دی| پیام تبریک رئیس کانون سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت روز ۶ دی (گرامیداشت دفاتر اسناد رسمی، سردفتران و دفتریاران) پیام تبریکی فرستادند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِذا تَدایَنْتُمْ بِدَیْنٍ إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى فَاکْتُبُوهُ وَ لْیَکْتُبْ بَیْنَکُمْ کاتِبٌ بِالْعَدْلِ

فرارسیدن ششم دی ماه، روز گرامیداشت جایگاه رفیع دفاتر اسناد رسمی را به محضر سردفتران محترم، دفتریاران گرامی و پرسنل پرتلاش دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بدون تردید خدمات شایسته ی همکاران عزیزم در دفاتر اسناد رسمی در طول تاریخ به عنوان یکی از الگوهای برتر خدمت رسانی مفید و صادقانه به کشور و مردم بوده و اعتماد کم نظیری که امروز اکثریت قریب به اتفاق مردم عزیز و بخش های قابل توجه و مهمی از دستگاههای حاکمیتی به جایگاه دفاتر اسناد رسمی و اعتبار سند رسمی دارند، گواه نزدیک به یک قرن خدمت صادقانه و موثر بوده که این اعتماد و اعتبار نباید مورد تعدی و بی مهری قرار گیرد.

خدمات گستره، متعدد و متنوع دفاتر اسناد رسمی به حاکمیت و مردم از چنان ارزش و اعتبار و اهمیتی در طول تاریخ و به ویژه بعد از انقلاب اسلامی برخوردار بوده است که امروز حل بسیاری از مشکلات در بخش‌های مختلف به ویژه در مجموعه دستگاه قضایی، ترویج سند رسمی و کم رنگ نمودن و به تدریج حذف اسناد عادی تشخیص داده شده است.

علیرغم تمام محدودیت‌ها و بعضا تأدی های صورت گرفته نسبت به صلاحیت‌های دفاتر اسناد رسمی، این نهاد خدمتگزار و متعهد، کماکان پرصلابت رسالت خویش را دنبال می کند و یقین دارم روزهای با شکوهی نیز در انتظار خواهد بود.

با گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز(ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران صادق کشور و مردم، با تبرک جستن از دویست و هشتاد و دومین آیه شریفه از سوره مبارکه بقره به روح بلند همه همکاران عزیز سفر کرده به عرش در این منصب مقدس سلام و درود و احترام خود را تقدیم نموده و با آرزوی سلامتی و شادکامی یکایک همکاران عزیزم، این روز عزیز را تبریک عرض نموده و توفیق یکایک سردفتران محترم، دفتریاران گرامی و پرسنل دفاتر اسناد رسمی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد