×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۴۱ صعود و هزاران خاطره | روایتی از تلاش گروه کوهنوردی کانون در سال۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، واحد رفاهی ورزشی کانون نوشت: ورزش کوهنوردی ارتباط انسان است باطبیعت، طبیعتی که درحین زیبایی و طراوت، سختی و مقاومت را در خود جای داده. همچنان که گفته اند؛ “چون کوه مقاوم باش” کوهنوردان، مردان و زنانی هستند که بی اعتنا به چالش ها و جنجال های سایر رشته های ورزشی که در راستای کسب جایگاه برتر و نشان رنگین تر حاصل می آید ، متواضعانه و به دور از هرهیاهو، چشم به قلل می دوزند وخاموشانه ره می پیمایند تا نیل به هدف که همانا ایستادن بر فراز ارتفاعات و صعود خاضعانه قله است و اندکی بعد رو به پایین بدون آنکه توقفی باشد ویا سکوئی که برفراز آن عکسی به یادگار گرفته باشند. ازهمین روست که کوهنورد نه نگاهی به رسانه های صوتی و تصویری دارد نه به نشریات، که اندک نیستند ورزشکارانی که ازاین طریق طرفی بسته اند.

گروه کوهنوردی کانون سردفتران ودفتریاران مرکز از آنچه گفته شد متمایز نبوده و نیستند. دفتر عملکرد این شیرزنان ودلاورمردان صرفا درطول سال ۱۴۰۱ نمایانگر صعود این عزیزان است با بیش از ۴۱ اعزام به ارتفاعات برون و درون استانی که حاکی ازتلاش و ممارستی است درخور اعتنا. صعودهایی در تابش سوزناک آفتاب تابستانی و سرمای طاقت فرسای زمستانی که با هزاران خاطره تلخ و شیرین گره خورده است.

کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز با ارج نهادن به زحمات و مساعی این گروه از ورزشکاران که به راستی همگی ازجمله قهرمانان محسوب می شوند، از همت والای مسئول این رشته ورزشی جناب آقای یعقوب گودرزی و تمامی همراهان صمیمانه قدردانی نموده واز درگاه خداوند یکتا سلامتی ، سعادت و موفقیت تک تک اعضای گروه را مسئلت می دارد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی‌فر

    با درود، خوش بحال این همکاران گرانمایه چرا که کوهنوردی در این شرایط بهترین گزینه برای فارغ شدن از این هیاهوی وانفسا و این همه استرس شغلی و مصائب صنفی هست . با آرزوی توفیق روزافزون این بزرگواران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد