×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آغاز تصویربرداری از دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی در استان همدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران اصغر پیرهادی گفت: تصویر برداری دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی به منظور حفظ حقوق اشخاص در اسناد تنظیمی و حفاظت و نگهداری از مفاد مندرج در دفاتر اسناد رسمی اجرایی می‌شود.

وی افزود: جلوگیری از سوء استفاده و جعل با اعتبار بخشی به اسناد و ایجاد بهداشت و نظم حقوقی از دیگر مزایای این طرح خواهد بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: این طرح به منظور ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است همچنین اسکن و آرشیو الکترونیکی مدارک در اجرای سند تحول قضایی و تبصره ۳۵ آئین نامه دفاتر اسناد رسمی به اجرا در می‌آید.

پیرهادی افزود: همچنین این طرح برای پاسخ خودکار به استعلام دفاتر اسناد رسمی برای املاک دارای دفتر املاک الکترونیک، ثبت خودکار خلاصه معامله ارسالی دفتر اسناد رسمی برای املاک دارای دفتر املاک الکترونیک، تولید خودکار پیش‌سند برای املاک دارای دفتر املاک الکترونیک، سرویس تصدیق اصالت سند مالکیت از طریق پرتال سازمان، ایجاد درگاه واحد خدمات مشتریان، پرتال فراخوان و دریافت اطلاعات مالکین اسناد دفترچه‌ای، پرتال ثبت اینترنتی شکایات مردمی، شناسایی ذی‌نفع واحد در ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و صدور و ارسال مکانیزه اجرائیه از دفاتر اسناد رسمی به واحد‌های ثبتی هستند که به منظورخدمت رسانی بهتر انجام می‌شود.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد