×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اتحادیه بین‌المللی دفاتر اسناد رسمی جایزه ۲۷۰ میلیونی می دهد| دفاتر برای معلولان، نیازمندان و کودکان چه کردند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، اتحادیه بین‌المللی دفاتر اسناد رسمی (UINL) پس از موفقیت اولین دوره جایزه تحقیقات حقوقی خود، دومین دوره این مسابقه را با هدف جایزه دادن به آثار تحقیقاتی منتشر نشده در مورد افراد دارای معلولیت، سالمندان، مهاجران، کودکان، پناهندگان یا گروه های دیگری که در موقعیت آسیب پذیری قرار داده است.

متقاضیان می توانند آزادانه از بین سه موضوع ذیل انتخاب کنند:

الف) مسکن و گروه های آسیب پذیر. اشکال جدید دسترسی به مسکن همنشینی و مسکن اجتماعی

ب) ساخت تکیه گاه به وسیله دفاتر اسناد رسمی برای فرد دارای معلولیت به منظور ارائه رضایت معتبر به موجب قانون ارزیابی تشخیص توسط سردفتر و پشتیبانی.

ج) کمک در اجرای وظیفه سرپرستی توسط دارندگان اختیارات والدین و کمک های فرامرزی والدین؛ خردسالان بدون مدرک بحران های خانوادگی و خردسالان و قراردادها و قراردادهای پیش از ازدواج در شرایط بحرانی. اقدامات دفتر اسناد رسمی در شرایط بحران والدین.

آثار ممکن است به زبان های انگلیسی، فرانسوی یا اسپانیایی ارائه شوند و باید قبل از ساعت ۱۵ ارسال شوند. (به وقت رم، ایتالیا) در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ از طریق ایمیل به UINL، مطابق با شرایط و ضوابط موجود در لینک زیر.

به مطالعه برنده ۹۰۰۰٫۰۰ یورو تعلق می گیرد و جایزه در طول کنگره بین المللی سردفتران در پاییز ۲۰۲۲ در مکزیک اعطا خواهد شد.

https://www.uinl.org/en_GB/home

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد