×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
احکام اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران با حضور معاون قوه قضائیه تقدیم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، طی مراسمی با حضور محمدباقرالفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ستار هاشمی معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، علی اصغر حیدرنژاد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران و اعضای ادوار هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران با تقدیر از اعضای هیات مدیره دور ششم، احکام هیات مدیره دور هفتم کانون سردفتران و دفتریاران تقدیم شد.

در این مراسم محمدباقرالفت به جایگاه دفاتر اسناد رسمی در کشور اشاره کرد و از اهمیت نقش سران دفاتر (سردفتران و دفتریاران) بعنوان حقوقدانان امین مردم یاد کرد و گفت: امروز باید دفاتر اسناد رسمی همپای فناوری اطلاعات به روز و آن لاین باشند که این امر در حال اجراست.

همچنین صفدر کشاورز هم با ارائه آماری از اقدامات انجام شده در معاونت اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شمارش معکوس تصویر برداری از دفاتر دستنویس در سراسر کشور خبرداد.

در ابتدای این مراسم علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران دور ششم و هفتم هیات مدیره کانون با بیان آمار گزارش عملکرد ۱۰۰۰ روزه کانون گفت: در کنار چالش حق التحریر دفاتر که متناسب با نرخ تورم نیست و صدمات زیادی به دفاتر وارد کرده، اقدامات خوبی مانند ایجاد و تجهیز مرکز دیتاسنتر کانون را داشتیم که اگر این کار محقق نمی شد خسارات زیادی به جامعه دفاتر اسناد رسمی وارد می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران مشروح این مراسم و سخنان سخنرانان در ویژه نامه کانون به زودی منتشر می شود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد