×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اشرفی: از حساب تجاری غیر‌موارد مربوط به دفتراسناد رسمی استفاده نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، «ایمان اشرفی» مسئول کمیسیون امور مالیاتی کانون در کارگاه آموزشی نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی، ضمن خیرمقدم به اعضای هیات مدیره کانون و شرکت کنندگان کارگاه، از همراهی واحد آموزش در برگزاری این کارگاه تشکر کرد و گفت: اعضای کمیسیون امور مالیاتی کانون مدت ها است بدون چشم داشت و خالصانه در خدمت همکاران ما در سطح استان تهران و سراسر کشور هستند و می شود گفت به نحو شایسته تا امروز نتوانستیم از زحمات این دوستان تقدیر کنیم.

وی افزود: همه دوستان سردفتر و دفتریار می دانند اگر ثانیه ای در دفترخانه حضور نداشته باشند چه میزان مسئله و مشکل به وجود می آید، با این حال دفتر را رها می کنند و در هیات های حل اختلاف و در ترافیک رفت و آمد پایتخت در جلسه کمیسیون و هیات ها حضور می یابند، آرا پیشنویس و اصلی را امضا می کنند. امیدوارم این زحمات دوستان را مدنظر قرار داده و بدانید که این تلاش ها بدون چشمداشت مالی است.

اشرفی در ادامه توضیح مختصری از حساب تجاری و ثبت نام کد اقتصادی ارائه کرد.

وی تاکید کرد: با حدنصاب اعلامی در بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰ کلیه سردفتران و‌ دفتریاران امکان بهره مندی از تبصره ماده صد را دارند.

اشرفی با اشاره به تاکیدات رحیمی، مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور به سردفتران و دفتریاران گفت: به غیر از فعالیت‌های دفتراسنادرسمی از حساب تجاری استفاده دیگری بابت سایر مصارف مالی از این حساب نداشته باشند و این حساب مختص دفتراسنادرسمی باشد.

وی اظهار داشت: در صورت عدم بارگذاری تبصره ماده ۱۰۰ و یا عدم پذیرش مبلغ مالیات تعیین شده در این قسمت، نسبت به ارسال اظهارنامه اقدام نمایند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد