×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اصلانی: روابط عمومی های دستگاه های حقوقی و قضایی با همپوشانی هم رویکرد واحدی را دنبال کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در نشست صمیمی مدیران روابط عمومی های دستگاه های حقوقی و قضایی کشور که در کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد، محمدرضا اصلانی، با خیر مقدم به مدیران روابط عمومی ها و تبریک روز روابط عمومی، اظهار کرد: در گذشته نقش محوری رسانه ها اطلاع رسانی محض بود، و خیلی به تجزیه و تحلیل اخبار نمی پرداختند اما امروز رسانه ها اخبار را تجزیه و تحلیل کرده و در شکل دهی اخبار و رویداد ها و هدایت افکار عمومی به آنچه خود می خواهند، نقش موثری ایفا می کنند.

وی با اشاره به اصل برجسته سازی در رسانه ها افزود: برخی رسانه ها چه در حوزه اقتصادی-سیاسی و چه در حوزه اجتماعی-حقوقی اخبار را مطابق واقعیات در سطح جامعه منعکس می کنند و برخی هم متاسفانه واقعیات را وارونه جلوه داده و از رسانه در جهت منفی استفاده می کنند، چنانکه در حوزه اسناد رسمی شاهد بودیم که چگونه برخی رسانه ها به اخبار و اطلاعات مربوط به سند خودرو دامن زده و آن را نامناسب منعکس کردند و در نتیجه اتفاقات ناگواری برای دفاتر اسناد رسمی در زمینه اسناد خودرو افتاد.

نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران پیشنهاد داد: مجموعه روابط عمومی ها با همکاری متقابل و همپوشانی، رویکرد واحدی داشته باشند تا از این رویکرد مشترک برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود استفاده کنند چرا که موفقیت روابط عمومی ها در گرو ارتباطات موثر، کارآمدتر و بیشتر با رسانه ها است. اگر روابط عمومی ها به کیفیتی عمل کنند که برای رسانه ها به عنوان منبع باشند، خیلی خوب است که اخبار مطابق با واقعیات در این منبع شکل دهی شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا این نشست، فتح بابی برای تحقق واقعی همکاری شده و از حالت های تشریفاتی خارج شود. چراکه عملیاتی کردن اهداف باعث می شود تا اطلاعات در حد وسیع تر و مطابق واقعیات در اختیار مردم سراسر کشور قرار بگیرد.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد