×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اللهم اهل الکبریاء و العظمه | عید بندگی خداوندمتعال مبارک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به پیشگاه صاحب الزمان(عج)، مسلمانان جهان، ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی و به ویژه جامعه بزرگ سردفتری، این روز فرخنده را روز خوشنودی باری تعالی عنوان کرد و گفت: امام حسن (ع) در حدیثی انجام اعمال عبادى در ماه مبارک رمضان را، تشبیه به مسابقه بین افراد نموده ‏اند و عید فطر را زمان اخذ جوایز برندگان آن مى‏ دانند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی سراسر عشق و بندگی ویژه برای خداوند است و مسلمانان در این ماه تمام تلاش خود را برای اتصال بهتر قلب ها به معبود خواهند کرد. و چه عبادت و اتصال و خوشنودی خدا بهتر از کمک به نیازمندان که عبادت به جز خدمت خلق نیست.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تشکر از خدمات دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور گفت: جامعه بزرگ سردفتری لحظه به لحظه در حال خدمت به مردم هستند و آنها را در مسیر ثبت اسناد رسمی مشورت و هدایت می کنند تا به هر نحوی از اموال مادی و معنوی آنها به درستی پاسداری کنند.

خندانی اظهار کرد: هرچند سودجویان، افراد بی اطلاع و گروهی از رسانه های ناآگاه تلاش می کنند تا جایگاه دفاتر اسناد رسمی را در جامعه تخریب و مخدوش کنند اما این جامعه حقوقی همچنان در مسیر خدمت و تضمین سلامت حقوقی اسناد قدم بر می دارد و خداوند می بیند و او قادر و تواناست.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران عید بندگی خدا را به همکاران خود تبریک گفت و اظهار کرد: از خداوند متعال می خواهیم تا ما را در بهترین احوال قرارداده و توفیق خدمت به مردم را در کارنامه اعمال ما نگاه دارد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد