×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کانون سردفتران و دفتریاران ایران با انستیتوی سردفتری فرانسه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، کانون سردفتران و دفتریاران جمهوری اسلامی ایران و انستیتوی ملی آموزش سردفتری فرانسه با هدف همکاری مشترک در زمینه های آموزش حقوقی، به ویژه حقوق خصوصی،‌ حقوق تطبیقی،‌ حقوق تعهدات قراردادی، حقوق اسناد رسمی، ثبت، حقوق شرکت ها وحقوق ارث، آموزش ضمن خدمت و پیوسته و همچنین در زمینه تحقیقات و آموزش حرفه ای تفاهم نامه امضا کردند.

این تفاهم نامه در یک جلسه که به صورت مجازی برگزار شد از طرف علی خندانی ریاست کانون سردفتران و دفتریاران جمهوری اسلامی ایران و مصطفی مکی مدیر انستیتوی ملی آموزش سردفتری فرانسه امضا شد.

در این جلسه علی جلییان رییس دانشگاه علمی کاربردی کانون ایران، فیلیپ پی یر مدیر روابط بین الملل انستیتوی ملی آموزش سرفتری فرانسه و روح الدین علیوند استاد حقوق دانشگاه تربیت مدرس هم حضور داشتند.

در این جلسه علی خندانی با اشاره به پیشرفت های کانون سردفتران و دفتریاران جمهوری اسلامی ایران در زمینه استفاده از تکنولوژی ها مدرن در حوزه سرفتری، تاکید کردن که آموزش سردفتری و استفاده از تکنولوژی های مدرن یکی از اولویت های مهم کانون سردفتران است و در همین راستا کانون سردفتران و دفتریاران علاقمند به همکاری با حوزه سردفتری جهت تبادل تجربیات و برگزاری سمینارها علمی و آموزشی است.

برگزاری دوره های کارآموزی، برگزاری مدرس های تابستانه، دعوت یا تبادل استاد، محققان متخصص حقوق اسناد رسمی و همچنین کارشناسان خبره اسناد رسمی،برگزاری مشترک کنگره، همایش علمی و سمینار، تبادل اسناد و نشریات علمی، ایجاد نشریات مشترک در مجلات بین المللی با برد بین المللی از جمله اهداف امضای تفاهم نامه همکاری بین کانون سردفتران و انستیتوی ملی آموزش سردفتری در فرانسه است.

علی خندانی تاکید کرد: کانون ایران و انستیتوی ملی آموزش سردفتری فرانسه داری ظرفیت های بسیار خوبی برای همکاری مشترک به خصوص در زمینه آموزش و برگزاری سمینارهای علمی مشترک را دارند.

مصطفی مکی مدیر انستیتوی ملی آموزش سردفتری هم ضمن خرسندی از امضا تفاهم نامه مشرک همکاری با کانون سردفتران و دفتریاران ایران گفت: این انستیتومایل به توسعه همکاری با حوزه سردفتری ایران به خصوص زمینه آموزش، تبادل دانشجوو استاد و برگزاری دورهای کارآموزی و سمینارهای مشترک علمی و آموزشی است.

وی افزود: استفاده از تکنولوژی ها جدید و هوش مصنوعی در دفاتر اسناد رسمی می تواند موضوع اولین سمیار مشترک کانون سردفتران ایران و انستیتوی ملی آموزش سردفتری فرانسه باشد.

علی جلیلیان رئیس دانشگاه کانون ومدیر آموزش هم ضمن تشریح فعالیت دانشگاه و دفتر آموزش جهت همکاری مشترک دانشگاهی و آموزشی با انستیتوی ملی آموزش سردفتری فرانسه اعلام آمادگی کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد