×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای جامعه دفاتر اسناد رسمی سیستان و بلوچستان ذیل بیانیه پرحاشیه!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جشن میلاد حضرت علی (ع) در سالن همایش کانون سیستان و بلوچستان همزمان با نشست فصلی کانون با دعوت از همکاران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماهنگی با موضوع ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد و پس از آن مصطفی فرزانجو رئیس کانون سیستان و بلوچستان گزارش عملکردی ارائه کرد.

در ادامه سردفتران و دفتریاران با بریدن کیک میلاد حضرت علی (ع) این روز را گرامی داشتند و در پایان بیانیه ای مبنی بر وضعیت فعلی دفاتر اسناد رسمی در کشور قرائت شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. علی

    با سلام
    بسیار زیبنده تر این بود که جامعه سردفتران بجای سیاست انقباضی شدید در پذیرش همکار وسر دفتر جدید،کمی عاقلانه تر وجسورانه تر عمل می‌کرد وبا توجه به اقتضای جامعه به سمت سیاست گرفتن مجوز انجام امور حقوقی و حاکمیتی بیشتر می رفت ….
    عملا دفاتر خدمات قضایی وپلیس بعلاوه ۱۰ ودفتر خدمات عمومی دارند انجام کلیه امور حقوقی و حاکمیتی را (آنهم با اشتیاق) تصاحب میکنند

  2. مجید شریف

    درود به شرف اعضای محترم هیات مدیره کانون سیستان و بلوچستان که شجاعانه وضعیت اسفبار حق التحریر و افزایش دفاتر را تذکر دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد