×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اولین دوره مسابقات کشوری فوتسال جام سردفتران و دفتریاران در اصفهان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، اولین دوره مسابقات کشوری فوتسال جام سردفتران و دفتریاران چهارشنبه پنجم مردادماه با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره کانون استان اصفهان در مجموعه ورزشی آبفای این شهر آغاز شد.

سیامک بهارلویی رئیس کانون اصفهان در این مراسم با خوشامدگویی به تیم های شرکت کننده، پیام حسن بابایی ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را قرائت کرد.‌

بر اساس این گزارش، در گروه اول این مسابقات به میزبانی کانون اصفهان دو بازی انجام شد. در بازی نخست تیم های کانون اصفهان و کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه ۲ بر ۲ شد و در بازی دوم تیم فوتسال کانون سردفتران و و دفتریاران فارس و با کانون سیستان و بلوچستان رو در روی هم قرار گرفتند که کانون فارس تیم حریف را ۷ بر ۳ برد.

مسابقات گروه ۱ طی سه روز از ۵ لغایت ۷ مرداد برگزار می شود و دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند.

مسابقات گروه ۲،۳و ۴ به ترتیب به میزبانی کانون کرمانشاه، تهران و ساری شهریور و مهرماه امسال برگزار می شود. در این رقابت ها ۱۶ تیم از کانون های استانی شرکت دارند‌.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. سردفتر 49 -ارومیه

    با سلام در چنین شرایطی که خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی به دلایل متعددی روزهای بسیار سختی را می گذرانند خصوصا که تعدادی از همکاران خود را امسال از دست داده اند و بالطبع از شرایط روحی مناسبی برخوردار نبوده و نیاز به تنفس و کمی دوری از استرس های صنفی و در کنار هم بودن دارند برگزاری چنین مسابقاتی بهترین راهکار است؛ لذا شخصا از متولیان امر تقدیر و تشکر می کنم، هم از کانون و هم از جناب دکتر بابایی که حمایت خود را از برگزاری این مسابقاتی اعلام فرمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد