×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بابایی: هوشمند سازی ثبت اسناد کشور بدون مشارکت و حضور دفاتر اسناد رسمی معنایی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حسن بابایی صبح روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان فن آوری اطلاعات و بهره برداری از «دیتاسنتر» کانون سردفتران و دفتریاران گفت: به واقع هوشمند سازی ثبت اسناد کشور بدون مشارکت و حضور دفاتر اسناد رسمی معنایی ندارد و بهره برداری از «دیتا سنتر» کانون سردفتران و دفتریاران ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای طرح های توسعه ای در حوزه فن آوری اطلاعات است. همچنین با تشکر از اقدامات انجام شده در راه اندازی این مرکز «دیتا سنتر» یقینا این اقدام منشا اثر خیر و پیشرفت برای دفاتر اسناد رسمی خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی درست و صحیح طرح اسکن دفاتر در دفاتر اسناد رسمی با سرعت پیگیری و اجرا شود که واقع اقدامات و کارهای خوبی در کانون سردفتران و دفتریاران رخ داده است.

معاون قوه قضائیه اظهار کرد: در این خصوص تبادل کارشناس و استفاده از ظرفیت های فن آوری و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را برای تحقق اهداف و برنامه های کانون سردفتران و دفتریاران در دستور کار قراردادیم.

بابایی افزود: با مشاهدات و بررسی ها می توان گفت که این دیتاسنتر جزو ۱۰ مرکز داده خوب کشور است و می خواهم که حتما یک مرکز پشتیبان هم برای مواقع بحرانی در یک استان دیگر ایجاد شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برون سپاری بیش از ۱۸ خدمت ثبتی به دفاتر اسناد رسمی خبرداد و گفت: این تعداد به زودی بیشتر خواهد شد تا مردم مراجعه کمتری به ادارات ثبتی داشته باشند.

**بیشتر بخوانید **

معاون قوه قضائیه: سردفتران و دفتریاران افرادی امین، درستکار، صالح و امانتداری هستند

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور مرکز «دیتاسنتر» کانون سردفتران و دفتریاران را بهره برداری کرد

عکس| بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مرکز «دیتاسنتر» کانون سردفتران و دفتریاران

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد