×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تاثیر طرح الزام بر آینده پژوهی خدمات دفاتر اسناد رسمی بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه مجله کانون سردفتران و دفتریاران حول محور «جایگاه، کارکرد و آسیب شناسی خدمات دفاتر اسناد رسمی با رویکرد پلتفرم کاتب» روز سه شنبه مورخ هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ تشکیل شد.

کامیار شیبت زاده درباره این جلسه اظهار کرد: از آنجایی که قانون الزام به ثبت سند غیرمنقول تحولی بزرگ در جامعه و روابط حقوقی آحاد مردم ایجاد می کند، تاثیر الکترونیکی شدن فرآیند و خدمات دفاتر اسناد رسمی و قانون الزام و ارتباط هر دو موضوع بسیار مهم در آینده پژوهی خدمات دفاتر اسنادرسمی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: در پایان جلسه با توجه به ارائه پیشنهادات ارزنده از سوی اعضای هیات تحریریه مجله کانون و گستردگی مطالب مطروحه، پیشنهاد ادامه جلسات و بررسی بیشتر و ضرورت پیگیری و بررسی نقاط قوت و ضعف موضوعات فوق، مورد توافق قرار گرفت.

مدیر ماهنامه کانون تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که جلسات فوق به صورت مستمر برگزار و پس از نگارش و تهیه متون متقن جهت ارسال به مراجع تصمیم گیرنده و چاپ در ماهنامه کانون و برگزاری همایش‌های مربوطه بالاخص موضوعاتی در حوزه متاورس، هوش مصنوعی و ارتباط با کارکرد های نوین خدمات دفاتر اسناد رسمی ادامه داشته باشد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد