×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تبریک خندانی به بابایی؛ انتخاب شما بعنوان مدیر برگزیده قوه قضائیه تائید اهداف و مسیر شماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی طی پیامی به حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انتخاب وی بعنوان مدیر برتر و برگزیده دستگاه قضایی کشور را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسن بابایی

معاونت محترم قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

سلام علیکم؛

انتخاب حضرتعالی بعنوان مدیر شایسته و برتر در سال ۱۴۰۱ از سوی ریاست محترم قوه قضائیه برای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی افتخار است و این عنوان را به شما اندیشمند گرامی تبریک عرض می گویم. اقدامات شما در مدت زمان کوتاهی که سکاندار سازمان بزرگ ثبت اسناد و املاک کشور بودید برکسی پوشیده نیست و حمایت های شما از دفاتراسناد رسمی موجب دلگرمی و حرکت سریع کانون ها و جوامع سردفتری کشور شده است. امید است با استعانت از خداوند متعال در راهی که قدم برداشتید استوار و موفق پیش بروید و جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی هم بعنوان بازوان قدرتمند سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مانند همیشه همراه خواهند بود.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. ایوب خاکپور نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اردبیل

    ضمن عرض ادب و احترام خدمت معظم له, بنده هم این موفقیت عظیم را تبریک و تهنیت عرض نموده و الحق و الانصاف شایسته چنین لیاقتی بودید که رسیدید,ازحسن دقت و ظرافت ریاست محترم قوه قضاییه تقدیر و تشکر می نمایم.بامید تداوم چنین موفقیتهایی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد