×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تسلیت جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی به مردم آبادان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی ضایعه جانسوز درگذشت تعدادی از هموطنان را در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان به مردم آبادان و هم وطنان ایران اسلامی تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

فاجعه جانسوز و غمبار فروریزی ساختمان متروپل در شهر ایثار و مقاومت، آبادان قهرمان و مرگ عزیزان هموطن تمام ملت ایران را سوگوار و متاثر کرد.

این حادثه نشان دهنده بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی افراد بوده و امید است که تمام عوامل آن یک به یک شناسایی و محاکمه شوند.

در تاریخ تمدن ایران همواره بناهای مستحکم، زیبا و پایدار موجب حیرت جهانیان بوده که امروز پس از قرن ها همچنان استوار است. برای چنین تمدنی این رخدادها شایسته نیست. چنانچه رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم در پیام تسلیتی که مرقوم فرمودند از قوه قضائیه و تمام مسئولان خواستند تا مقصران حادثه شناسایی و مجازات شوند.

کانون سردفتران و دفتریاران، این حادثه را به تمام خانواده‌های سوگوار، پدران و مادران داغدار تسلیت عرض کرده و از خداوند می خواهد که درگذشتگان را در جوار رحمت خود جای دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.



همچنین بسیج وگروه جهادی سردفتران و دفتریاران هم پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی
حادثه مصیبت بار وتاثرآور متروپل شهر آبادان را محضر ملت بزرگوار ایران بویژه مردم خونگرم خوزستان وشهر مقاوم آبادان وخانواده های محترم داغدیده تسلیت وتعزیت عرض می کنیم وبهمراه مردم عزیز کشورمان رور یکشنبه هشتم خرداد به سوگ می نشینیم. بی شک مجازات قانونی عاملین ومباشرین وخاصه مسولین مقصر آن حادثه کمترین خواسته می باشد.
از خدای بزرگ رحمت وغفران الهی برای مرحومین وصبر جمیل برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحین را مسئلت می نمائیم.

بسیج وگروه جهادی سردفتران و دفتریاران

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد