×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تصویر برداری از ۶۲ درصد دفاتر دستنویس اسناد رسمی زنجان تمام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حسین کریمی با اشاره به انجام تصویر برداری از دفاتر دستنویس دفترخانه‌های زنجان از اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: در این طرح قرار است ۱۰ هزار سند دست‌نویس دستی تصویربرداری شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان کار تصویربرداری دفاتر ۲۵ دفترخانه معادل ۶۲ درصد از دفاتر انجام شده گفت: در شهرستان ابهر کار اسکن ۵ دفتر به پایان رسیده است. همچنین کار تصویربرداری دفاتر فعلا در خرمدره و خدابنده آغاز نشده و بلافاصله پس از پایان کار در ابهر، این پروژه در خرمدره اجرایی می‌شود.

وی به مزایای اجرای تصویربرداری و در نهایت اسکن دفاتر دست‌نویس اشاره کرد و افزود: با انجام کامل آرشیو این دفاتر ضمن جمع آوری دفاتر فیزیکی در تمامی دفاتر اسناد رسمی، فایل تصاویر آن‌ها در مرکز داده سازمان بارگزاری شده و در آینده‌ای نزدیک تمام سران دفاتر در سامانه ثبت الکترونیکی به تصاویر دفتر خود دسترسی پیدا خواهند.

کریمی با اشاره به اینکه این مهم با جلوگیری از دخل و تصرف در دفاتر، موجب بالا رفتن امنیت در نگهداری دفاتر از خطرات احتمالی نظیر آتش سوزی و پوسیدگی و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله را فراهم می‌کند، افزود: با آرشیو دفاتر در آیند‌های نزدیک می‌توان دفاتر فیزیکی را جمع آوری و در جایی خاص نگهداری کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد