×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقدیر اداره کل ثبت اسناد و املاک قم از کانون و دفاتر اسناد رسمی استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک استان قم در نخستین دیدار اعضاء هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان که در محل این اداره برگزار شد، گفت: بمنظور تعیین تکلیف پرونده ها و اسناد املاک واراضی موقوفه این استان همکاری و تلاش کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان قم افزایش یافته است.

وی با تقدیر از طرح تصویربرداری دفاتر اسناد رسمی، ثبت درخواست اسناد تک برگ و ارائه خدمات الکترونیکی، استعلامات مختلف از جمله صدور سامانه ای استعلام شهرداری از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی قم،گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان جهت بارگذاری متون و صفحات دفاتر دستنویس در سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همکاری وبا جدیت پیگیر خواهد بود تا خروجی این کاربزرگ و اساسی دیده شده و موجبات رضایت بیش از پیش مردم شریف استان قم را فراهم کند.

جوانی ادامه داد: هم اکنون صدور سند تک برگ بصورت۲۴ ساعته در ادارات ثبت اسناد و املاک قم صادر می شود اما با تاخیر بدست مردم می رسد که اداره کل ثبت اسناد و املاک این تاخیر را مرتفع خواهد کرد تا در حداقل زمان ممکن اسناد را بدست صاحبانش برساند.

همچنین فرآیند اداری درخواست، ثبت و تبدیل دفترچه های سیم سربی ومنگوله دار قدیمی به اسناد تک برگ به همکاران سردفتر و دفاتر اسناد رسمی واگذار شود تا تردد ارباب رجوع و متقاضیان در خیابان ها و ادارات ثبت اسناد و املاک کاهش یافته و رضایت مردم تامین شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم پس از استماع گزارش عملکرد رئیس هیات مدیره کانون سردفتران ودفتریاران این استان اظهار کرد: در شرایط امروزی که سیستم های هوشمند اداری در حال توسعه است، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم مدافع و حامی ایده ها و طرح های جدیدی است که رضایت مردم و ارباب رجوع و همچنین امنیت معاملات مالکیتی و اسنادی آنان را فراهم و تامین کند.

این اداره کل ضمن توسعه و بروز رسانی امر بازرسی از دفاتراسناد رسمی باهمکاری کانون سردفتران و دفتریاران، قدردانی و تشویق سردفتران و دفتریارانی که فراتر از دفترخانه در جهت تامین و جلب رضایت مردم عزیزتلاش نمایند را در سطوح مختلف استانی و بالاتر مدنظر دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد