×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تقدیر خندانی از رئیس سازمان ثبت در تدوین طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، «علی خندانی» رئیس کانون سردفتران و دفتریاران پس از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در جمع رئیس، معاونان، مدیران و مسئولان قوه قضائیه مبنی بر اینکه «معاملات غیر رسمی اموال غیرمنقول از منشاء‌های بزرگ فساد است و باید از اینگونه معاملات سلب اعتبار شود. و مصلحت قطعی کشور و نظام، تصویب نهایی طرح الزام به ثبت سندرسمی اموال غیرمنقول است» نامه ای از روی قدردانی، به حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نوشت.

 

وی در این نامه از «حسن بابایی»معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دلیل جهد بلیغ و مساعی ارزشمند وی در فرآیند تهیه و تدوین طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول و سلب اعتبار از اسناد عادی مطابق با فرامین مقام معظم رهبری (دامت برکاته) قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: احترام و اعتنای والا و شایسته حضرتعالی به نهاد دفاتر اسناد رسمی و احیای کرامت این نهاد خدوم، نشانگر عمق درک، دانش و سجایای اخلاقی آن مقام محترم است. کانون سردفتران و دفتریاران و شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور به نیابت از تمامی دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور ضمن تشکر از زحمات ارزشمندتان، نهاد دفاتر اسناد رسمی را به عنوان مهمترین متولی صدور سند رسمی، مخاطب فرمان رهبری معظم می داند و مراتب آمادگی خود را در خصوص اجرایی شدن منویات معظم له تحت مدیریت عالیه حضرتعالی اعلام می دارد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد