×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ثبت ۷۰۰ ایده در دومین همایش ایده های تحول آفرین ثبتی تاکنون/ ۲۳ خرداد آخرین مهلت ثبت ایده در سامانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دومین همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی ۶ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی واقع در ساختمان شماره یک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان ثبت گفت: در راستای برگزاری دومین همایش ملی ایده‌های تحول‌آفرین ثبتی تا کنون قریب به ۷۰۰ ایده از طرف ایده پردازان در سامانه همایش ثبت شده است.

وی از مدیران کل ثبت استان ها و روسای کانون های سردفتران و دفتریاران سراسر کشور از جهت همکاری در برگزاری بهتر این همایش تشکر کرد.

عاصف حمدالهی با اعلام این مطلب گفت: ایده های ارسالی به این همایش در ۶ محور امور “املاک و کاداستر”، “امور اسناد و ثبت شرکتها”، “فناوری اطلاعات”، “مالکیت معنوی”، “امور حقوقی” و “بهسازی و مدیریت عمومی” قابل ثبت است. به گفته حمدالهی، کمیته های علمی این همایش به صورت مجزا در ۶ محور اعلامی تشکیل شده و در مجموع حدود ۸۰ داور در ارزیابی و داوری این ایده ها مشارکت دارند و از ۲۰خردادماه کار ارزیابی و داوری ایده ها آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: نظر به درخواست ادارات کل ثبت استان ها و کانون های سردفتران و دفتریاران و کارکنان ثبتی اعلام داشت مهلت ثبت ایده در سامانه همایش تا ۲۳خردادماه تمدید شد و علاقه مندان تا۲۳ خرداد ماه فرصت دارند برای شرکت در این همایش از طریق سامانه hamayesh.ssaa.ir/idea  اقدام کنند.

گفتنی است دومین همایش ایده های تحول آفرین ثبتی، ششم تیرماه و در هفته قوه قضائیه با حضور مسئولین عالی قضایی برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد