×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جلسه کمیسیون امور مالیاتی کانون برگزار شد| برگزاری دوره آموزشی برای همکاران سراسر کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه کمیسیون امور مالیاتی کانون با حضور ایمان اشرفی مسئول کمیسون و اعضای آن برگزار شد.

اشرفی درباره مفاد این جلسه گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون به ارائه گزارش عملکرد خود مبنی بر فعالیت و حضور در هیات های حل اختلاف پرداختند که نتیجه آن حضور منظم و آراء مثبت و موفقیت آمیز بود.

وی افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد، طی درخواستی از اعضای هیات مدیره، به دلیل حضور ۴ تا ۵ ساعته اعضا در هیات، برای عدم حضور آن ها در دفتر از نظر مسئولیت انتظامی، توجیه قانونی در نظر گرفته شود.

مسئول کمیسیون امور مالیاتی کانون همچنین از برگزاری دوره های آموزشی مالیاتی ویژه همه همکاران سراسر کشور خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا بهترین خدمات به همکاران را از نظر ارسال اظهارنامه مالیاتی داشته باشیم. همه اعضا متفق القول بودند که چون مالیات به سمت شخصی گرایی حرکت کرده است، عملا نسبت به مسائل شخصی و اتفاقات مالی سالیانه، کمیسیون امور مالیاتی کمتر ورود کند و به طور کلی بیشترین تمرکز و هدف خود را برای آموزش به همکاران قرار دهد. به همین منظور قرار است از برجسته ترین اساتید و مدیران بالادستی سازمان امور مالیاتی برای حل مشکلات مالیاتی و افزایش بار علمی و عملی همکاران دعوت به عمل آید.

اشرفی افزود: این دوره های آموزشی با حضور همکاران استان تهران و با حضور مجازی(برخط) همکاران سراسر کشور برنامه ریزی خواهد شد. سعی می کنیم به همه سوالات مالیاتی مطابق با مقررات صنفی پاسخ دهیم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد