×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حاشیه های معارفه هیات مدیره کانون | ۱۳۰ دقیقه روی مبل زرشکی| «الفت» تمام دغدغه ها را شنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، پس از مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره دور ششم و هفتم هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران، ساعت حدود ۱۸ محمدباقرالفت (معاون منابع انسانی و امور فرهنگی) از حضار خداحافظی کرد و در حال حرکت به سمت درب خروجی بود که علی خندانی (رئیس کانون) از او خواست تا بعد از صرف یک فنجان چای ساختمان کانون را ترک کند. در حالی که یک فنجان چای به ۴ فنجان افزایش یافت و میهمان ساختمان مطهری ۱۳۰ دقیقه روی مبل زرشکی رنگ اتاق رئیس تکیه زد و یک به یک اعضای هیات مدیره کانون وارد اتاق رئیس شده و فضای خداحافظی به یک جلسه جدی تبدیل شد.

فرد به فرد اعضاء اظهارات، دغدغه ها و چالش های دفاتر اسناد رسمی را با آقای الفت بیان کردند و حتی وارد فضای ارائه راهکار هم شدند. معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و مستشار دیوانعالی کشور هم تمامی سخنان را شنید و هیچ اصراری مبنی بر اینکه دیروقت است یا جلسه دارم نکرد و موارد را ریز به ریز یادداشت کرد که موجب تحسین و تشکر اعضای جلسه شد.

محمدباقرالفت بسیار آرام و بر اساس اصول قانونی، منطق و وفق مقررات موجود پاسخ داد و قرار شد این جلسات مستمر باشد. در طول جلسه صفدر کشاورز معاون اسناد سازمان ثبت، ستار هاشمی معاون فن آوری سازمان و علی اصغر حیدر نژاد هم حضور داشتند و مواردی را بیان کردند. سوالات و راهکار ها و پاسخ ها آنقدر سنگین بود و به طول کشید که کار به درخواست شکلات برای کنترل فشار برخی حضار رسید. بحث ها همه حقوقی و بعضا قضایی بود و جلسه به یک میزگرد واکاوی برون رفت از وضعیت موجود دفاتر اسناد رسمی تبدیل شده بود.

ماحصل این جلسه استماع دیدگاه گاه های هیات مدیره جدیدکانون بود که الفت گفت با این تیم جدید روزهای خوبی در پیش است. حق التحریرها، راه های کسب درآمد بیشتر برای دفاتر اسناد رسمی، روش تبلیغات، اصلاح قانون، برگ سبز خودرو، صندوق کانون، ضرر و زیان دفاتر در سالهای اخیر، تبدیل شدن دفاتر به قلک دولت ها، دفتریاران بخشی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد