×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حضور جامعه بزرگ سردفتری در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روز گذشته کانون های سردفتران و دفتریاران در استان های کشور در فضای مجازی و از طریق رسانه های محلی دعوت سراسری مردم به حضور در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن روز قدس را اعلام کردند.

آنچه که از اخبار ارسالی به روابط عمومی کانون مرکز رسیده جامعه بزرگ سردفتری کشور همپای اقشار مردم ایران با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این راهپیمایی حضور یافتند.

کانون سردفتران و دفتریاران روز پنجشنبه در اطلاعیه ای سراسری اعلام کرد که رژیم جعلی صهیونیستی منافع ملی و تمامیت ارضی، استقلال و آزادی همراه با پیشرفت و توسعه کشورمان را نشانه رفته و با شهادت دانشمندان هسته ای و نخبگان کشور ماهیت خود را نشان داده است. این رژیم کودک کش امروز منفورترین کشور جعلی جهان به شمار می رود و بعنوان یک دولت جهنمی با تحریم های دارویی علیه بیماران و کودکان معصوم تفکر خود را پررنگ تر از قبل به جهانیان عرضه کرد.

در این اطلاعیه آمده است که ما در روز جمعه (روز قدس) می آئیم تا تنها راه حل فلسطین عزیز و قدس شریف که همان حذف و نابودی اسرائیل جنایتکار است را فریاد بزنیم و خواهان بازگشت همه آوارگان فلسطینی و مراجعه به آراء عمومی مردم اصیل فلسطین اعم از مسلمان، یهود و مسیحی هستیم. جامعه بزرگ سردفتران و دفتریاران ایران اسلامی با هرگونه نژاد پرستی مخالف است و این در دین مبین اسلام نهادیه شده است.

بر اساس این گزارش در روز جهانی قدس در تمامی شهرهای کشور جامعه بزرگ حقوقدان سردفتری کشور اعتراض خود را رسما به وضعیت برخورد جوامع غربی به کشتارها و غصب ظالمانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد