×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حلول ماه مبارک رمضان بر «کاتبان بالعدل» مبارک باد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تمامی مسلمانان جهان، ملت ایران و جامعه بزرگ سردفتری گفت: در این ماه عزیز توفیق خدمات رسانی در دفاتر اسناد رسمی کشور دوصدچندان خواهد بود چرا که کلمه به کلمه ای که کاتبان بالعدل برای ثبت اسناد رسمی مردم می نویسند عبادت است.

وی افزود: تحمل تمامی نامهربانی ها، توهین ها، فشارها و ضربه هایی که از سوی افرادناآگاه و سودجو به جایگاه دفاتر اسناد رسمی وارد شد را خداوند متعال می بیند چراکه پروردگار دانا و توانا در سوره علق می فرمانید: “الم یعلم بان الله یری” و این گفته ما را آرام می کند. چرا که معتقدیم «فانّ مع العسر یسرا، انّ مع العسر یسرا».

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خطاب به همکاران خود در دفاتر اسناد رسمی کشور گفت: کاری که شما عزیزان انجام می دهید نفس به نفس و قلم به قلم عبادت است چراکه شما امین مردم و کاتبی برای ثبت اموال،دارایی ها و تعهدات شهروندان هستید. انشا الله خداوند متعال برای این شغل الهی پاداش نیکو به شما ارزانی دارد.

خندانی اظهار کرد: صداقت، راستگویی، شرافت، عدالت، هدایت، صراحت و دقت از مهمترین شاخصه های یک سردفتر و دفتریار است که خداوند متعال آن را دوست دارد و اگر این شاخصه ها خدایی ناکرده دچار ضعف شود به سرعت در کار دفاتر اسناد رسمی نمود خواهد کرد و متخلفان (گناهکاران) از دایره بزرگ جامعه سردفتری کنار گذاشته خواهند شد که الحمدلله میزان تخلفات در دفاتر اسناد رسمی نزدیک به صفر است که این مهم از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم بازگو شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد