×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حمایت هیات مدیره کانون از قرادادبا مراکز رفاهی استان ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی در نشست مسئولان رفاهی ورزشی استان ها در کانون به افزایش قابل توجه بودجه رفاهی ورزشی کانون در سال جاری اشاره کرد و گفت: نگاه ما به همه استان ها یکسان است و از همه کانون های استانی می خواهیم ضمن تعامل با مسئولان ورزشی و گردشگری در مناطق خود، نسبت به عقد قرارداد با مراکز مختلف رفاهی ورزشی اقدام کنند. ما هم در هیات مدیره کانون بخشی از هزینه ها را تامین خواهیم کرد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران همچنین با استقبال از حضور ورزشکاران و تیم های ورزشی کانون ها و جوامع در رقابت های داخلی و خارجی تصریح کرد: استان ها با بررسی دقیق شرایط مسابقات به ویژه مسابقات خارجی و ارائه طرح مربوطه به هیات مدیره کانون می توانند از حمایت ما برخوردار شوند. در بحث حمایت از سردفتران و دفتریاران متقاضی در مسابقات آسیایی و بین المللی و تقدیر از برگزیدگان رقابت ها آئین نامه ای توسط کمیته رفاهی ورزشی کانون تدوین شده که پس از تصویب می تواند مبنای کار قرار گیرد.

علیرضا سلیمی نائینی نایب رئیس کانون هم دراین جلسه با تاکید بر ارائه خدمات رفاهی و ورزشی فراگیر در سراسر کشور تصریح کرد: توجه ویژه به منش و روحیه پهلوانی و اخلاق مداری در مجموعه دفاتر اسناد رسمی، رعایت نظم، انضباط و رفتار حرفه ای توسط ورزشکاران و کادر فنی تیم های ورزشی و پرهیز از حاشیه و حاشیه آفرینان از جمله مواردی است که در برگزاری مسابقات ورزشی مورد تاکید ما در هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران است.

وی با تاکید بر قدردانی از زحمات و خدمات مسئولین رفاهی ورزشی استان ها، حمایت همه جانبه از این عزیزان را از شاخصه های مهم در تداوم خدمات به همکاران و از عوامل دلگرمی آنان عنوان کرد.

در ابتدای این نشست حمید آذرپور، مسئول کمیته رفاهی ورزشی کانون، باخوش آمدگویی به حاضرین از حمایت های بی دریغ هیات مدیره کانون از طرح های رفاهی ورزشی به ویژه برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و پشتیبانی از سردفتران و دفتریاران ورزشکار قدردانی کرد.

وی با اشاره به تدوین آیین نامه برگزاری رقابت های منطقه ای فوتسال سراسری کانون های استانی از حضور ۱۶ استان در این مسابقات خبر داد و افزود: این رقابت ها به میزبانی ۴ استان برگزار خواهد شد و تیم های فوتسال کانون ها و جوامع مسابقات خود را در مرکز استان میزبان برگزار می کنند.

در این نشست از آقایان برزگر، حسینی و عابدی مسئولین رفاهی ورزشی استان های اصفهان، گیلان و خراسان رضوی برای برگزاری ایده آل و شایسته جشنواره ورزشی شش دی در سال ۱۴۰۰ تجلیل شد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد