×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
«خرمشهر» سند رسمی مقاومت ایران در برابر متجاوزان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز و قهرمان گفت: به راستی خرمشهر سند رسمی مقاومت ایران در برابر متجاوزان است و این مهم پس از سه دهه همچنان بر در و دیوارهای این شهر نمایان و قابل مشاهده است.

وی افزود: متاسفانه آنطور که باید زخم های شهر زیبای خرمشهر پس از دوران دفاع مقدس التیام نیافته و مردم این شهر همچنان نیازمند ترمیم و بازسازی زیرساخت ها هستند در حالی که این شهر در تاریخ مقاومت ایران ثبت شده و در کنار آن شهری ثروتمند به دلیل دسترسی به رودخانه، نفت و دروازه صادرات و واردات محسوب می شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با گرامی داشت یاد و نام و خاطرات شهدا و ایثارگران در عملیات آزاد سازی خرمشهر گفت: وجب به وجب خرمشهر رد پای جوانان، زنان و مردانی است که در آن روزهای تلخ محکم پای به زمین زدند و استادگی کردند تا قدمی عقب نشینی نکنند و هیچ دشمن متجاوزی به خاک و ناموس مان تعرض نکند و این اقدام یعنی عشق به کشور، رهبر و مردم و جای قدردانی فراتر از تصورات دارد. جامعه بزرگ سردفتران و دفتریاران ایستاده سر تعظیم بر این همه رشادت و شجاعت و دلاوری فرود می آورد و خداوند متعال شادی روح شهدا و والدین شهدا را مسئلت دارد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد