×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: امکان گفتگوی آن لاین سردفتران و دفتریاران در پرتال جامع فعال شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی اعلام کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه به ویژه فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، به همت واحد فن آوری اطلاعات کانون سردفتران و دفتریاران انجمن های گفتگوی اختصاصی سردفتران و دفتریاران در پرتال جامع کانون به نشانی https://eservice.notary.ir فعال شد.

وی با اشاره به فعال شدن این انجمن ها افزود: با هدف ایجاد فضای تبادل نظرات همکاران در فضایی کاملا صنفی، تخصصی کردن نظرات و ایده های مطرح شده در انجمن های خاص، امکان پاسخگویی بخش‌های مختلف کانون به نظرات تخصصی همکاران در فضایی واحد و ایجاد فضایی پایدار برای مذاکرات همکاران خارج از پیام‌های رسانهای داخلی و خارجی انجمن های گفتگو طراحی و فعال شد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در این ساختار، چند دسته انجمن گفتگو طراحی شده که به شرح ذیل است؛

۱- انجمن استانی؛
برای هر استان یک انجمن تعریف شده است که صرفا همکاران سردفتر و دفتریار همان استان امکان ورود و اضافه شدن به آن انجمن را خواهند داشت.

۲ – انجمن بازنشستگان
در این انجمن سردفتران و دفتریاران بازنشسته سراسر کشور امکان حضور و فعالیت خواهند داشت

۳- انجمن عمومی کشور؛
در این انجمن سردفتران و دفتریاران سراسر کشور امکان حضور و فعالیت خواهند داشت.

۴-انجمن های تخصصی؛
در موضوعات مختلف، انجمن های تخصصی طراحی شده است که هر یک از همکاران با توجه به موضوع مورد علاقه خویش، می توانند عضو یک یا چند انجمن تخصصی شده و در آن انجمن ها صرفا مسائل همان حوزه مطرح می گردد.

علی خندانی با اشاره به انجمن های اختصاصی گفت: در بدو امر؛ همکاران سراسر کشور علاوه بر امکان عضویت درانجمن های استانی خود و انجمن گفتگوی عمومی، امکان عضویت در انجمن های تخصصی ۱-انجمن سرمایه گذاری، ۲-انجمن نظارت و بازرسی کانون،۳-انجمن حقوقی و معاضدت قضایی کانون۴-انجمن نشریه کانون، ۵-انجمن گواهی امضا کانون (RA)، ۶-انجمن رفاهی و ورزشی کانون، ۷-انجمن آموزش و پژوهش کانون، ۸-انجمن بیمه و درمان کانون، ۹-انجمن صندوق تعاون کانون، ۱۰-روابط عمومی کانون، ۱۱-شورای عالی کانونها و جوامع سردفتری ۱۲-کمیته پارلمانی کانون سردفتران و دفتریاران و ۱۳-انجمن بسیج و گروه جهادی کانون را خواهند داشت.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران یکی از مهمترین مزایای این فضا را، خالی بودن این تالارها از افراد متفرقه دانست که بسیار حائز اهمیت است که امید است همکاران در فضایی کاملا تخصصی به اظهار نظر بپردازند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. رضا کمالی

    با سلام …ضمن تشکر …امیدوارم هر چه سریع تر با تشکیل ی کارگروه از همکاران صاحب نظر ی بررسی مجدد در همه بخشنامه ها و دستورالعملها بشه و در موارد اختلافی با صدور رای وحدت رویه جلوی دوگانگی در بعضی موارد گرفته بشه ..الان هنوز مشخص نیست وکیلی که تفویض کرده آیا میتونه استعفا بده؟ فوت وکیل آخر باعث ابطال وکالت میشه ؟ استعفای وکیل آخر چه تاثیری در وکالت اول داره ؟ و….

  2. صدیقه علیزاده

    با عرض سلام و تبریک سال نو و سپاس از بابت خدماتی که ارائه شده . خواسته اینجانب صدیقه علیزاده از کانون سر دفتران و دفتریاران استان انلاین شد ۱۵ درصد سهم دفتریار می باشد .

  3. مهدی سجادی‌فر

    با درود، انصافاً اقدام بجا و شایسته ایست و قابل تحسین، به شرطی که همکاران این فرصت را مغتنم شمرده و بهره کافی را از این امکانات جدید ببرند تا با تبادل‌نظر و خرد جمعی بتوانیم گام‌های مؤثری را در جهت اعتلای جایگاه فن شریف کتابت برداریم انشاءالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد