×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: نمی دانم چرا هر سال باید قوانینی علیه دفاتر اسناد رسمی وضع شود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، با دعوت هیات مدیره جامعه سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و مشاور رسانه ای کانون (علی خندانی- مجتبی رضایی-محمد امین سالاریان- سعید کرمی زاده علیرضا تیمورپناه- احسان صادقیان-سعید منشی-سمیرا رفیعی نژاد-سید هادی کسایی زاده) به دفتر جامعه غرب در شهریار دعوت شدند.

در این جلسه علیرضا تیمورپناه رئیس جامعه غرب و روابط عمومی کانون مرکز گفت: یکی از مهمترین اقدامات جامعه غرب بعنوان بازوی کانون مرکز فعالیت و اجرای طرح بزرگ تصویر برداری از دفاتر دستنویس در غرب استان تهران با دو عدد دوربین عکاسی در سه شیفت کاری بود.

وی با بیان اینکه ۱۸۵ دفتر اسناد رسمی در غرب استان تهران جامعه غرب را همکاران عزیز همراهی می کنند افزود: هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تمام تلاش خود را در خصوص افزایش حق التحریرها انجام دادند.

در ادامه این جلسه برخی از اعضای جامعه غرب دیدگاه ها و نظرات خود را به رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بیان کردند. هجمه علیه دفاتر اسناد رسمی از سوی برخی رسانه ها و چهره ها، تقویت و حمایت از روابط عمومی کانون، ارتباط دفاتر اسناد رسمی با مرکز فن آوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای رفع مشکلات، برخورد کانون با برخی سردفتران متخلف، دسترسی به بیمه شخص ثالث در سامانه دفاتر، فعالیت مرکز پژوهش های کانون از مهمترین خواسته های حضار در جلسه بود.

علی خندانی در این جلسه جامعه سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران را جامعه ای موفق و تاثرگذار عنوان کرد و گفت: در موضوع تصویر برداری از دفاتر دستنویس دفاتر اسناد رسمی هر روز با استرس و نگرانی همراه بودیم چون در موضوع امنیت و مراقبت با دفاتر مسئولیت سنگینی بردوش داشتیم به ویژه آنکه در ایام شلوغی های پاییز هم قرارداشتیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار کرد: الحمدلله بدون هیچ مفقودی، سرقت و وقوع حادثه ای دفاتر تصویربرداری شد.

خندانی در موضوع پلتفرم های مرتبط با دفاتر اسناد رسمی گفت: چه بخواهیم یا نه باید بر اساس تکنولوژی و علوم روز ارتباطات و فن آوری حرکت کنیم. اگر خود کانون اقدامی برای این موضوع نداشته باشد زیر چرخ حرکت تکنولوژی له خواهد شد و باید خودمان پرچمدار باشیم. برای همین مهمترین اقدام ما ایجاد و راه اندازی دیتاسنتر کانون بود که باید از آقای سلیمی تشکر کنم که در این راه با تمامی حرف ها و سخن ها به نتیجه رساند. حالا هم در حال طراحی پلتفرم ها هستیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با انتقاد از اینکه چرا در هر برنامه توسعه و بودجه کشور به جای تقویت و ارتقای اعتبار دفاتر اسناد رسمی باید ضربه ای به دفاتر اسناد رسمی وارد شود گفت: این در حالی است که افرادی منضبط، متعهد و قانونمند در دفاتر مشغول به کارند. اما تصور می شود برخی آقایان برخی قوانین را بر اساس مشکلات شخصی خود وضع می کنند.

خندانی در ادامه از آغاز به کار مرکز پژوهش های کانون سردفتران و دفتریاران خبرداد و گفت: تمامی اقدامات قانونی و تخصصی آن به پایان رسیده و سال آینده آغاز به کار خواهد کرد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی‌فر

    با درود . چون عده‌ای از شفافیت مالی و اقتصادی و حقوقی سخت بیمناکند!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد