×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
درآمد ۱٫۵ میلیاردتومانی سردفتران آمریکایی | آنها چگونه پولدار می شوند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، آنچه که در رسانه ها و سایت های اروپایی و آمریکایی در مورد حساسیت و اهمیت شغل سردفتری اشاره شده است آن است که سردفتران دفاتر اسناد رسمی افراد بسیار مورد احترامی هستند که مسئولیت زیادی دارند. آنها در هنگام امضای مهمترین اسناد مانند سند، وکالت نامه یا رهن به عنوان شاهد بی طرف عمل می کنند. آنها ممکن است به صورت تمام وقت در یک دفتر کار کنند یا چند روز در هفته به عنوان سردفتر سیار خدمت کنند.

سوالی که به سردفتران و دفتریاران در یکی از سایت های معتبر به آن تاکید شده آن است که آیا در حین انجام کارهای حیاتی خود به عنوان سردفتر، نمی‌دانید که مهر و امضا و اعتبار شما بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می‌آورد؟ آیا حقوق فعلی شما متوسط ​​​​میزان یک نقش سردفتر است؟ چگونه می توانید در موقعیت دفتر اسناد رسمی خود درآمد بیشتری کسب کنید؟

یک دفتر اسناد رسمی چقدر درآمد دارد و چگونه می توان درآمد بیشتری کسب کرد؟ در پاسخ باید گفت که بر اساس آمارهای سال ۲۰۱۸ یعنی ۳ سال قبل میانگین درآمد یک سردفتر در سال ۳۳ هزار دلار یعنی حدود ۹۲۰ میلیون تومان است. که حقوق ذکر شده مختص سردفتران تمام وقت است که در محیط هایی مانند بانک ها، شرکت ها، سازمان های دولتی و شرکت های حقوقی کار می کنند.

البته موقعیت جغرافیایی تأثیر بسزایی بر حقوق انواع مشاغل دارد. با این حال میانگین حقوق سردفتران می تواند از ۲۰ درصد کمتر از میانگین ملی ایالات متحده تا ۴۰ درصد بالاتر از میانگین ملی ایالات متحده باشد. بعنوان نمونه بالاترین حقوق سالانه دفتر اسناد رسمی در ایالت نیویورک با میانگین حقوق دفتر اسناد رسمی ۵۴۰۰۰ دلار در سال (یعنی حدود ۱٫۵ میلیارد تومان) گزارش شده است. همچنین می‌توانید در ایروین، کالیفرنیا و کلرادو اسپرینگز، کلرادو، حقوق بالایی دریافت کنید. حقوق دفتر اسناد رسمی نزدیک به میانگین ملی در واشنگتن با ۳۴۰۰۰ دلار در سال و در ایندیانا با ۳۳۰۰۰ دلار در سال است.

در آمریکا دفاتر اسناد رسمی به دو دسته کلی تقسیم می شوند: ثابت یا سیار؛  این به این دلیل است که اکثر دفاتر اسناد رسمی فقط در صورت نیاز در شغل فعلی خود کار می کنند. به عنوان مثال، اگر شما به عنوان عابر بانک کار می کنید که خدمات دفتر اسناد رسمی را در صورت نیاز به مشتریان بانک ارائه می دهد، ممکن است برای آن استعداد اضافی دستمزد بیشتری دریافت کنید. با این حال، شما به اندازه یک دفتر اسناد رسمی سیار که به طور تمام وقت به مشاغل، ادارات دولتی و خانه های مشتری سفر می کند تا به عنوان شاهد خدمت کند و امضاها را تأیید کند، درآمدی نخواهید داشت.

معمولاً از سردفتر سیار برای مشاهده معاملات املاک فراخوانی می شود. برای داشتن مهارت و دانش بسیار در مورد امضای وام مسکن و معاملات وام، بهترین کار برای یک دفتر اسناد رسمی سیار است که گواهینامه نماینده امضاء را دریافت کند.

چندین راه وجود دارد که سردفتر اسناد رسمی حجم تجارت خود را افزایش دهد که به نوبه خود درآمد کلی آنها را افزایش می دهد. یکی از واضح ترین راه های افزایش درآمد، شبکه، شبکه، شبکه است! بهترین راه برای شروع شبکه، پیوستن به یک سازمان حرفه ای مانند انجمن ملی سردفتران (NNA)، انجمن سردفتران آمریکا، یا انجمن سردفتران آمریکایی است. با شرکت در این وابستگی های سردفتر اسناد رسمی، می توانید از آخرین روندهای صنعت مطلع شوید و فرصت های بازاریابی را پیدا کنید. همچنین می‌توانید در کارگاه‌ها و کنفرانس‌های دفتر اسناد رسمی شرکت کنید تا نام خود را در جامعه مطرح کنید، و همچنین با افراد جدیدی ملاقات کنید که ممکن است بتوانند تجارت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

نام خود را مطرح کنید و بازاریابی خدمات دفتر اسناد رسمی خود را به روشی سنتی شروع کنید، مانند چاپ کارت ویزیت و خودکارهای تبلیغاتی که می توانید آنها را بین نمایندگان بیمه، عابر بانک، کارگزاران املاک، کارمندان اداره پست، شرکت های حقوقی و سایر افرادی که می توانند توزیع کنید. از خدمات دفتر اسناد رسمی خود استفاده کنید. ممکن است فوراً با شما تماس نگیرند، اما زمانی که مردم به یک دفتر اسناد رسمی نیاز دارند، به یاد خواهند آورد که شما فردی هستید که باید با آن تماس بگیرید! باز هم، هر چه مشتریان بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

یک سایت اروپایی در حوزه کسب و کار نوشته است: یکی از دلایل راه اندازی کسب و کار دفتر اسناد رسمی این است که تقاضا برای دفتر اسناد رسمی افزایش یافته است. در حالی که بسیاری از مشاغل در ۱۸ ماه گذشته با رکودهای اقتصادی قابل توجهی مواجه بودند یا حتی درهای خود را بسته بودند، دفاتر اسناد رسمی رشد قابل توجهی را تجربه کردند.

بخشی از این امر به لطف بازار پررونق بازپرداخت مسکن در سال ۲۰۲۰ است. طبق گزارش freddiemac.com، سال ۲۰۲۰ شاهد بالاترین تعداد بازپرداخت وام مسکن از سال ۲۰۰۳ بوده است، و در سال ۲۰۱۹ تکالیف امضای وام بیشتری – و در نتیجه فرصت‌های درآمدی بیشتر – برای نمایندگان امضای اسناد رسمی به ارمغان آورده است.

اسناد وام تنها چیزی نیست که مشتریان باید محضری شوند. بسیاری از افرادی که در خانه گیر کرده بودند تصمیم گرفتند مدارک پزشکی و قانونی خود را به روز کنند. سال گذشته شاهد سیل بی‌سابقه درخواست‌ها برای ثبت وصیت نامه، وکالتنامه، فرم‌های بازنشستگی، بخشنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی و غیره بودیم.

اما متاسفانه در ایران گروهی به دنبال کاهش قدرت و اعتبار و درآمد سردفتران هستند تا این نهاد را تضعیف کنند. در حالی که دنیا روی این افراد حقوقدان و حرفه ای حساب دیگری باز کرده است.

سایت nationalnotary و  bisinsure

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد