×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دفاتر اسناد رسمی ایالات آمریکا مرجع صدور سند نقل و انتقال خودرو هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در سایت های بزرگ تبلیغات حقوقی و مشاوره های ثبتی ایالات مختلف آمریکا حقوقدانان و مجامع سردفتری مردم را جهت مراجعه به دفاتر اسناد رسمی تشویش و راهنمایی می کنند. در این سایت ها در بخش خرید و فروش خودرو آمده است که یک سردفتر به سند نقل و انتقال خودروی شما رسمیت می بخشد.

بر اساس این گزارش همراه داشتن کارت بیمه، مدارک شناسایی و مدارک خودرو شرط صدور سند مالکیت خودرو در آمریکا می باشد و دفتر اسناد رسمی به دارنده خودرو برچسب مالکیت ارائه می کند. یکی از نکات قابل تامل در دفاتر اسناد رسمی ایالات آمریکا آن است که فروشنده می تواند در دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده و مالکیت خودرو را به خریدار انتقال سند کند و خریدار می تواند در زمان دیگری مراجعه کرده و امضا کند و نیاز به حضور هر دو با هم نیست.

در ایالات مختلف آمریکا قوانین متفاوت است. مثلا ایالت اوهایو مستلزم آن است که هم خریدار و هم فروشنده در دفتر اسناد رسمی حضور یافته و با هم امضا کنند. در کارولینای شمالی، فقط امضای فروشنده باید محضری باشد. دفاتر اسناد رسمی در مونتانا می توانند عناوین باز را محضری کنند، یعنی می توانند فروش یک وسیله نقلیه را بدون اینکه خریدار در هیچ سندی مشخص شود مجوز دهند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. داودعسگری

    فعلاکه بنده درایالات متحده میانازندگی میکنم

  2. مهدی سجادی فر

    حالا برخی ها مدام در بوق و کرنا بدمند که در کدام کشور نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی انجام می شود که ما دومی باشیم!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد