×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تصویر برداری از دفاتر دستنویس برپایه هوش مصنوعی پردازش می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران اردبیل، خاکپور اعلام کرد: تعداد دفاتر دستنویس استان اردبیل ۱۵هزار جلد بوده که تاکنون یک هزار و ۱۰۰ دفتر دستنویس توسط شرکت مجری پروژه تصویربرداری و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه فایل های نهایی در سه گروه دسته بندی و آرشیو می شوند، گفت: فایل تصویربرداری اصلی، فایل import شده و تائید شده نرم افزار و فایل export خروجی فشرده و رمزگذاری شده توسط نرم افزار دسته بندی شده و نگهداری می شود. حجم مورد نیاز برای هر دفتر دستنویس (۳گروه فایل) را قریب به ۱۵۰۰ مگابایت است و با توجه به هماهنگی صورت گرفته و به منظور تسریع و تسهیل در مدیریت پروژه و ترتیب اسکن دفترخانه دفاتر، ابتدا دفاتر شهرستان اردبیل تصویربرداری و سپس دفاتر سایر شهرستانها اسکن خواهند شد.

مدیر روابط عمومی سردفتران و دفتریاران اردبیل با بیان اینکه تصویربرداری با چهار دوربین و دو سیستم کامپیوتری با سرعت پردازش بالا و ۶ نیروی کار در پایگاه اسکن دفاتر مستقر در کانون در حال اجراست گفت: باتوجه به اینکه حجم تصاویر اصلی بسیار بالاست پس از انجام فرآیند اسکن و ثبت نرم افزار و تحویل فایل ها به دفترخانه بعد از ۱۰ روز فایل های اصلی از سیستم های مستقل در کانون استان حذف و فایل های فشرده سازی شده در کانون استان آرشیو و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال می شود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد