×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دفترخاطرات اسناد رسمی | ازدواج یهویی دو کارمند دفترخانه!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حسینعلی قموشی رامندی دفتریار دفترخانه شماره ۲ کهریزک با بیان خاطره ای گفت: سال ۱۳۸۷ به عنوان کارمند دفترخانه ای که خواهرم سردفتر آن بود مشغول به کار بودم. در یکی از روزهای گرم تابستان ۳ نفر از دوستان خواهرم برای انجام کاری وارد دفترخانه شدند.

بعداز انجام کار روی صندلی نشسته بودند که پدر گرامی بنده از شهرستان محل سکونتشان برای دیدنمان به دفتر آمد. بعد از سلام و احوال پرسی با مهمان ها یکی از خانم ها را برای ازدواج بنده به خواهرم پیشنهاد دادند. ناگفته نماند بنده هم با کمال میل از انتخاب پدرم راضی وخرسند بودم. همان شب به خواستگاری رفتیم و ۱۹ شهریور ۸۷ به عقد هم درآمدیم و در ۲۴ آبان همان سال زندگی خود را شروع کردیم و به لطف خداوند دارای دو فرزند هستیم.

در ضمن با همراهی و کمک همسرِ دلسوزم توانستم سال ۹۲ در آزمون دفتریاری شرکت کنم و با سمت دفتر یاری هم اکنون مشغول به کار هستم، البته در حال حاضر هم در شرف آزمون سردفتری هستم. باشد که لطف خدا این بار هم شامل حال بنده شود البته هر چه خیرو صلاح پیش آید خوش آید.
انشالله خداوند به همه عزیزان سلامتی و عاقبت به خیری عطا کند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. سعید

    سپاسگزارم☆ عنوان مطالب خاطرات کانون سردفتران بسیارجالب مفید واموزنده ست سپاس مجدد خداونداجروثواب اخروی ومعنوی بشماعزیزان گرانقدرکانون سردفترامتاسفانه اسنادرسمی کشور عنایت فرماید/ارادتمندشما رحمانی خطه سرزمین بلوچستان همیشه پایدار ایران اسلامی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد