×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رئیس جدید دفتر اسنادرسمی اروپا منصوب شد| دفاتر اسناد رسمی اروپا، بازیگران انتقال دیجیتال

به گزارش گروه بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رئیس جدید اکنون نماینده ۲۲ دفتر اسناد رسمی اتحادیه اروپا و ۴۵۰۰۰ دفتر اسناد رسمی در اروپا است. جیامپائولو مارکوز در طول دوره ریاست خود، CNUE را در خدمت اهداف تعیین شده توسط ریاست فرانسه شورای اتحادیه اروپا قرار خواهد داد که حول محور سه گانه “راه اندازی مجدد – قدرت – تعلق” می چرخد.

CNUE در نظر دارد نقش مهمی در احیای اقتصاد قاره اروپا ایفا کند، تا به رشد قدرت اقتصادی و قانونی اروپا در رابطه با دیگر قدرت های بزرگ جهانی کمک کند و مهمتر از همه، احساس تعلق شهروندان به قاره را تقویت کند.

دفاع از حاکمیت قانون و حقوق اساسی تعهد مشترک همه کشورهای اتحادیه اروپا است. این شرط اساسی برای عملکرد صحیح اتحادیه بر اساس اعتماد متقابل و اطمینان حقوقی در اجرای قوانین مشترک است.

همچنین این یکی از مأموریت‌های ضروری دفاتر اسناد رسمی اروپا و ستون‌های سیستم‌های حقوقی ۲۲ کشور عضو اتحادیه اروپا محسوب می شود که به طور روزانه امنیت مبادلات اقتصادی را حفظ کرده و هموطنان خود را در مهم‌ترین مراحل زندگی خود همراهی می‌کنند.

خرید. در مورد یک ملک، اساسنامه یک شرکت، حل و فصل جانشینی، و غیره. همه تحت منشور حاکمیت قانون و دفاع از حقوق ضعیف ترین احزاب است که CNUE اقدام سیاسی خود را در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد داد.

دفاتر اسناد رسمی اروپا، بازیگران انتقال دیجیتال
انتقال دیجیتال در حوزه عدالت یک موضوع اساسی برای کشورهای اتحادیه اروپا است. یکی از پروژه‌های بلندپروازانه ریاست ایتالیا CNUE ایجاد یک پلتفرم واحد برای دفتر اسناد رسمی اروپا خواهد بود که میزبان برنامه‌های کاربردی آینده با هدف، مانند مبارزه با پولشویی یا اتصال دفاتر ثبت شده توسط دفاتر اسناد رسمی خواهد بود.

این پلتفرم قادر است به پیشرفته ترین فناوری ها مانند بلاک چین یا هوش مصنوعی تکیه کند. پتانسیل و قابلیت های آن از طریق سازماندهی یک “هکاتون” در بروکسل در سال ۲۰۲۲، که در آن تیم های چند رشته ای از کشورهای مختلف شرکت خواهند کرد، بررسی خواهد شد.

دفاتر اسناد رسمی اروپا، مروج همبستگی بین نسلی
سال ۲۰۲۲ سال اروپایی جوانان خواهد بود. در این زمینه، CNUE بر موضوع حفاظت از داده ها و همبستگی بین نسلی تمرکز خواهد کرد. دفتر اسناد رسمی باید در حفاظت، مشاوره و حفاظت از داده هایی که افراد، به ویژه جوانان، در وب جمع آوری می کنند، نقش داشته باشد. مکانیسم های ارث دیجیتال و کیف پول های محافظت شده توسط کلیدهای دیجیتالی که توسط دفاتر اسناد رسمی نگهداری می شوند، زمینه هایی برای کار و تأمل خواهند بود.

از نظر همبستگی بین نسلی، دفتر اسناد رسمی اروپا نقشی محوری پیرامون موضوع املاک و مستغلات و همراه با آن، چالش های ناشی از تغییرات اقلیمی و پایداری اجتماعی، یعنی آنچه ما معمولاً دولت رفاه می نامیم، ایفا خواهد کرد.

شورای دفاتر اسناد رسمی اتحادیه اروپا (CNUE) نماینده رسمی حرفه سردفتری در مقابل نهادهای اروپایی است. دفاتر اسناد رسمی ۲۲ کشور عضوی را که این موسسه وجود دارد گرد هم می آورد. اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، استونی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی و اسپانیا. دفاتر اسناد رسمی مقدونیه شمالی، مونته نگرو، صربستان و ترکیه اعضای ناظر هستند.

CNUE بیش از ۴۵۰۰۰ سردفتر اسناد رسمی و ۲۰۰۰۰۰ کارمند را نمایندگی می کند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد