×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رئیس سازمان ثبت اسناد کشور مرکز «دیتاسنتر» کانون سردفتران و دفتریاران را بهره برداری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، صبح روز چهارشنبه حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همراهی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از بخش های مختلف مرکز داده های کانون سردفتران و دفتریاران (دیتاسنتر) بازدید کرد.

در این دیدار  که معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل حوزه ریاست و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات سازمان و مدیر کل نرم افزارهای سازمان حضور داشتند، ابتدا بخشهای مختلف ساختمان و مرکز داده مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات لازم در این خصوص توسط کارشناسان ارایه شد.

در ادامه بازدید نشستی به ریاست معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار گردید. در ایتدای این نشست علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در توضیحاتی نحوه خرید زمین، مدت ساخت، حمل و نصب و خرید تجهیزات ارائه و در ادامه نیز علیرضا سلیمی نائینی نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران توضیحات تکمیلی را ارائه داد.

به گفته نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۲۰ مترمربع در دو طبقه و ظرف مدت ۱۰۰ روز احداث شده و به تدریج تمام تجهیزات آن خریداری و نصب شده است. بر اساس طرح اولیه قرار است این دیتا سنتر میزبان سامانه ثبت الکترونیک اسناد، اپلیکیشن جامع دفاتر اسناد رسمی، سامانه های احراز هویت حضوری و غیرحضوری، ساماندهی اسناد عادی، سامانه تنظیم اسناد ایرانیان خارج از کشور و … باشد که احداث این مجموعه بعد از اخذ توافق از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر واگذاری امور فوق به کانون صورت پذیرفته است.

**بیشتر بخوانید **

عکس| بازدید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از مرکز «دیتاسنتر» کانون سردفتران و دفتریاران

معاون قوه قضائیه: سردفتران و دفتریاران افرادی امین، درستکار، صالح و امانتداری هستند

بابایی: هوشمند سازی ثبت اسناد کشور بدون مشارکت و حضور دفاتر اسناد رسمی معنایی ندارد

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد