×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رکاب می زند تا بگوید: سردفتران هیچ وقت فریاد نمی زنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، با وجود فشارهای اقتصادی و سیاسی به جامعه سردفتری کشور این قشر گمنام حقوقی که در سالهای اخیر مورد هجمه های ناجوانمردانه قرارگرفته اند همچنان در حال ارائه خدمات حقوقی و ثبتی به شهروندان هستند.

آنها هیچ وقت فریاد نمی زنند و هرآنچه که می گویند به صلاح مردم و کشور است. آنها ضامن سلامت حقوقی معاملات و توافقات هستند تا خدایی ناکرده حقی ضایع نشود اما گروهی سودجو همیشه به دنبال آن هستند تا برای منافع خود منافع مردم را قربانی کنند و از این رو دشمنان دفاتر اسناد رسمی بی شمارند چون کار دفاتر مو را از ماست کشیدن است.

امید حسن زاده، سردفتر اسناد رسمی شماره ۲۴ سنندج به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، توانست با ثبت یک رکورد مقتدرانه، فاصله بین سنندج در استان کردستان را تا بوکان در استان آذربایجان غربی، در مدت ۱۴ ساعت رکاب بزند.

این سردفتر سنندجی که در زمینه های علمی و تدریس در دانشگاه هم از چهره های شاخص به شمار می رود، علاوه بر این رکورد، رکاب زنی یک روزه از سنندج تا مریوان و دور دریاچه زریبار مریوان و همچنین رکاب زنی از سنندج تا منطقه اورامانات را در کارنامه خود دارد که مورد تقدیر کانون سردفتران و دفتریاران کردستان قرار گرفت.

قهرمانی ها و رکوردهای ورزشی جامعه سردفتری همیشه زیبا و جذاب بوده و امیدواریم این روحیه پایدار بماند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد