×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سالاریان در شبکه یک سیما: خدمات متنوع ثبتی «کاتب» شبانه روز در اختیار مردم خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدامین سالاریان، عضو هیات مدیره کانون در ویژه برنامه «فرگاه» با محوریت سکوی خدمات ثبتی کاتب که روز سه شنبه ۸ خردادماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت، درباره پتلفرم کاتب گفت: واژه پلتفرم در زبان فارسی به معنای سکو است. استعمال و بکارگیری واژه سکو به این جهت است که پلتفرم سکوهایی هستند که فرصت مناسبی برای دیده شدن کسب و کار افراد را ایجاد می‌کنند درواقع می‌توان گفت زمینه و بستری را فراهم می‌کنند تا افراد بتوانند کار خودشان را بهتر عرضه کنند.

وی افزود: پلتفرم کاتب یک سامانه هوشمند ثبتی است که با سبد متنوعی، انواع خدمات هوشمند ثبتی را به صورت شبانه روز در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. کاتب از طریق وب سایت، اپلیکیشن و کد دستوری در اختیار مردم است و می‌توانند از این سه درگاه از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

سالاریان با تاکید بر الکترونیکی شدن خدمات ثبتی تصریح کرد: برای گذر از دوران سنتی یقینا چالش‌هایی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. طرفداران پلتفرم بر این باور هستند که آینده در دست پلتفرم‌هاست و سهم آنها را کامل و قطعی می‌دانند و معتقدند زمانی فرا خواهد رسید که هیچ بازیگر جدی دیگری در قلمرو اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نتواند مانند پلتفرم‌ها بازی کند. درمقابل مخالفان معتقدند این مطلق گویی صحیح نیست چرا که پلتفرم‌ها فقط به عنوان یکی از بازیگران جدی و موثر در این حوزه هستند. شخصا بر این باور هستم که تغییرات روز افزون اقتصادی، اجتماعی و تحولات فناوری‌های نوظهور همچنین تغییر سلایق و نگرش مردم ما را موظف می‌کند برای ارائه بهتر خدمات ثبتی به سمت الکترونیکی شدن پیش برویم چرا که امروزه ضرورت استفاده از پلتفرم‌ها بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.

عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در پاسخ به سوال یک سردفتر مبنی بر اینکه چشم انداز سکوی ثبتی چیست؟ گفت: یکی از اصلی‌ترین، کلیدی‌ترین و بنیادی‌ترین اصول مدیریتی این است که کسب و کار باید به یک سری اصول اساسی پایبند باشد، دائما خودش را به روز رسانی کند، به اصل تفکر و تحولات راهبردی ایمان داشته باشد و همچنین با سلایق و خواسته مردم همگام باشد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد