×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سردفتران و دفتریاران ایده های خود را ثبت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در این همایش رحیم محمدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: اجرای کامل طرح کاداستر در استان اردبیل که از سال ۹۸ آغاز شده بسترهای لازم را برای تحول آفرینی ثبتی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه اردبیل یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار مساحت دارد، گفت برای بیش از ۵۵ درصد این اراضی در دو سال گذشته سند صادر شده است.  علاوه بر اراضی ملی در بخش دستگاه های اجرایی نیز بالغ بر ۸۰ درصد اراضی که بلاتکلیف رها شده بود، سنددار شده است.

محمدی همایش ملی ایده های تحول آفرین ثبتی را گامی علمی و مهم در راستای ایجاد سیستم های نوین ثبتی اعلام کرد و افزود: در این سیستم که قرار است در تمامی استان ها اجرایی شود امکان خطا در صدور اسناد به صفر رسیده و احراز هویت صاحبان املاک و مستغلات به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی از ایجاد سایت و سامانه کشوری دیگر برای اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: سردفتران و دفتریاران و کارکنان دفاتر می توانند با ثبت ایده های خود در این سامانه راهگشای حل مشکلات ثبتی در کشور و گستره استان ها باشند.

در پایان این همایش به مناسبت عفاف و حجاب از دکتر ایران سلیمانی سردفتر شماره۱۲۹، دکتر مریم سیدحاتمی سردفتر شماره ۱۱۸ و سیده زهرا عاملی دفتر یار شماره ۸ اردبیل با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. ثریا اسمعیل پور سردفتر ۸ میانه

    با سلام چقدر خوب میشد در موقع تنظیم اسناد هم جایی برای اسکن مدارک هویتی و مورد نیاز تنظیم سند بود تا از هزینه های کپی و پوشه های بایگانی کم بشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد