×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سعادتیان: روابط عمومی کانون ظرفیت رسیدن به جایگاه موفق‌ترین روابط عمومی دستگاه‌های قضایی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم تجلیل از تیم روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران با حضور معاون اموراسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اعضای هیات مدیره کانون برگزار شد. در ابتدای این مراسم علیرضا تیمورپناه مدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران در سالهای اخیر اقدامات مهمی اعم از طراحی و راه اندازی سایت های اطلاع رسانی استانی، برگزاری همایش بزرگ ۶ دی، تولید برنامه های رادویی و تلویزیونی، تولید نشریه ویژه نامه کانون و حضور در نمایشگاه مطبوعات و غیره را داشته است. و امیدواریم با برنامه ها و طرح های جدید خدمات بیشتری ارائه کنیم.

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران هم با تقدیر از اقدامات روابط عمومی گفت: پیش از این کار روابط عمومی صرفا نصب بنرها در مناسبت ها و انتشار مطالب مرتبط با تسلیت فوت همکاران بود اما در سالهای اخیر تحول بزرگی رخ داده که بازهم توقع ما بیشتر است.

در ادامه سید هادی کسایی زاده کارشناس روابط عمومی گفت: از اقدامات گذشته تاکنون دفاعی نمی کنم. اصلا کار خاصی نشده و توقع خود ما هم بیشتر است. از آقای تیمورپناه بابت حمایت ها تشکر می کنم و از هیات مدیره می خواهم که همه روابط عمومی کانون باشند و به ما در تحقق برنامه ها کمک کنند. پیشنهاد تیم روابط عمومی کانون ایجاد تلویزیون اینترنتی، ایجاد استودیو خبر، تقویت امور رسانه ای، آموزش همگانی، استفاده از ظرفیت فضای دفاتر اسناد رسمی همانند نصب تلویزیون بر دیوار دفاتر و اتصال به شبکه مرکزی کانون، تشکیل اتحادیه سراسری دفاتراسناد رسمی کشورهای اسلامی، ارتباط با کشورها و مراجع فقهی و حقوقی کشور و غیره است که به صورت مکتوب تقدیم شده است. امیدواریم با حمایت هیات مدیره برنامه ها محقق شود.

میر صادق سعادتیان، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تبریک روز روابط عمومی و گرامیداشت دهه کرامت گفت: اعتقاد دارم روابط عمومی زبان پویا و آینه انعکاس شفافیت هر دستگاهی است. هرچقدر روابط عمومی یک مجموعه شفاف و بدون روتوش باشد می‌تواند زحمات و عملکرد دستگاه را بین مردم با همان شفافیت منعکس کند.

وی افزود: در طول سالها فعالیت خود و در پی ارتباطی که با روابط عمومی‌ها و خبرنگاران داشتم، به جرات می‌توانم بگویم پیشنهادات و توصیه‌های کارشناسان روابط عمومی کانون بسیار خوب و کارآمد است. اهالی رسانه، مطبوعاتی‌ها و روابط عمومی‌ها بلد هستند با چه روش، زبان و ادبیاتی در فضای مجازی کار کنند.

سعادتیان با تاکید بر گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه ثبتی بیان کرد: این روزها با گسترش بخش‌های خصوصی در وی او دی‌ها، به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد حتی برنامه خاص در حوزه دفاتر اسناد رسمی ساخت. بنده قول مساعد می‌دهم در این زمینه همکاری کنم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت با اشاره به تشکیل اتحادیه سراسر سردفتران کشورهای اسلامی گفت: اگر این اتحادیه شکل بگیرد، برای جامعه و ارتقای جایگاه سردفتران و دفتریاران بسیار موثر خواهد بود. امیدوارم تشکیل اتحادیه سراسری سردفتران کشورهای اسلامی با جدیت پیگیری شود.

سعادتیان تاکید کرد: در روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران این پتانسیل را می‌بینم که با همکاری روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک بتواند جزو موفق‌ترین روابط عمومی‌های مجموعه قوه قضائیه قرار بگیرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد