×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
صعود ۴ بانوی سردفتر و دفتریار به قله دماوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، نوشین رفیعی نژاد سردفتر ۱۶ تهران، مریم اسماعیلی سردفتر۱۴۵۶ تهران، سمیرا رفیعی نژاد دفتریار ۱۶ تهران و شکیبا رفیعی نژاد کارمند دفتر ۱۶ تهران موفق به صعود به بام ایران قله دماوند، از مسیر جنوبی شدند. در این تیم کوهنوردی نام حامد محمدسعیدی دفتریار ۱۶۵۰ تهران و محمد تقی شعبانیان دفتریار ۱۲۵۲ تهران هم ثبت شده است.

این صعود همراه با پیش تمرین های حرفه ای رخ داد و پس از آماده سازی مجوز صعود صادر شد.

مدیر تیم کوهوردی می گوید: در روز پنجشنبه به پارکینگ رینه محل جابجایی ماشین رسیدیم و پس از تعویض ماشین در قرارگاه، با نیسان به سمت منطقه گوسفند سرا و مسجد صاحب الزمان در ارتفاع ٣٠٠٠ متر حرکت کردیم و مسافت گوسفند سرا به بارگاه سوم در ارتفاع ۴٢٠٠ را در مدت زمان ۴ ساعت طی نمودیم. عصر روز پنجشنبه شرایط جوى بسیار مساعدبود و صبح روز جمعه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۶:۳٠ بامداد از بارگاه سوم به سمت قله حرکت کردیم. از همان ابتداى مسیر آسمان صاف بود و خوشبختانه سرماى زیادى حس نمی شد. نزدیکاى قله روى تپه گوگردى باد مخالف و بوى گوگرد قدرى از توان حرکت تیم را کم کرد اما با گام های آهسته و پیوسته از این مسیر عبور کردیم.

در نهایت در ساعت ۱۳:۰۰  همه اعضا با اقتدار بر بام ایران، دماوند باشکوه قرار گرفتیم. تعدادى از دوستان بار اولى بود که دماوند را صعود می کردند و شور و شوق وصف نشدنى بین همنوردان عزیزمان سر قله حاکم بود. حدودا نیم ساعت بر روی قله صرف ثبت لحظات شیرین صعود به یادگار صرف شد.
سپس به سمت بارگاه سوم حرکت کردیم و ساعت ۱۹ به بارگاه سوم رسیدیم. همنوردان پس از استراحت بارگاه سوم را به سمت گوسفند سرا مسجد صاحب الزمان که محل اتمام برنامه بود را پیموند. این برنامه به یاد ماندنی با اتکا به توانایی و توانمندی بانوان سردفتر و دفتریار و با ثبت آیه شریفه وَلْیَکْتُبْ بَیْنَکُمْ کَاتِبٌ بِالْعَدْل در قله رفیع دماوند به پایان رسید.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد