×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فراخوان ثبت نام در دانشگاه ثبت اسناد جهانی تمدید شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دهمین دوره دفتر اسناد رسمی دانشگاه جهانی “ژان پل دکورپس” امسال به صورت آنلاین برگزار می شود و چرخه ۲۰۲۰-۲۰۲۲ را می بندد.

دانشگاه جهانی اسناد رسمی “Jean-Paul DECORPS” یک آموزش آکادمیک است که توسط UINL به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی پیشنهاد شده است. در نظر دارد از طریق تبادل شیوه های حسنه اسناد رسمی، درک و کاربرد مفاهیم حقوق تطبیقی ​​و حقوق بین الملل را امکان پذیر سازد.

چرخه آموزشی حول یک موضوع عرضی تنظیم شده که برای مدت زمان قانونگذاری (۲۰۲۰-۲۰۲۲) ثابت شده است. دفتر اسناد رسمی: قهرمان امنیت حقوقی در قانون مدنی، حمایت از شهروند – حمایت از جامعه”که این موضوع از طریق چهار ماژول، که هر یک توسط یک استاد رهبری می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از موضوعات فرعی ۲۰۲۰ “واکنش و سازگاری عملکرد سردفتری در زمینه همه‌گیری” و ۲۰۲۱ “عملکرد اسناد رسمی و سند معتبر اسناد رسمی در زمینه دیجیتال”، دانشگاه ۲۰۲۲ بر موضوع فرعی زیر تمرکز خواهد کرد.

شرکت کنندگان از یک دوره آموزشی دو قسمتی بهره مند می شوند. از یک طرف، در یک ماژول خاص، در یک گروه که زبان کاری مشابهی با معلم دارد تا تبادلات خودجوش را تشویق کند.

نسخه ۲۰۲۲ با یک وبینار افتتاحیه در روز سه شنبه ۵ ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز می شود و با دو وبینار پایانی در سه شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ به پایان می رسد. تبادلات در دوره میانی بین دانش آموزان و معلمان از طریق ایمیل، ویدئو و کارگاه های ویدئو کنفرانس خواهد بود.

پس از دانشگاه، کار نهایی به هر یک از سردفترهای شرکت کننده ارائه خواهد شد. کار این دانشگاه همچنین در کنگره بین‌المللی سردفتران در کانکون (مکزیک) از ۱er تا ۳ دسامبر ۲۰۲۲ ارائه می شود. به همین مناسبت، ما دهمین سالگرد تاسیس دانشگاه سردفتری جهانی “Jean-Paul DECORPS” را جشن می گیرند.

انتخاب نامزدها توسط دفتر اسناد رسمی هر عضو انجام می شود. هر دفتر اسناد رسمی حق شرکت حداقل ۲ دانشجو را دارد. با این حال، برای دفاتر اسناد رسمی که مایل به انجام این کار هستند، می‌توانند درخواست‌های بیشتری را با ترتیب اولویت و تا حد امکان، تنوع زبان‌های تسلط بر داوطلبان (انگلیسی/اسپانیایی/فرانسوی) ارسال کنند. در واقع، پس از پایان دوره ثبت نام، UINL ممکن است تعداد شرکت کنندگان پذیرفته شده در هر کشور را با توجه به تعداد کل درخواست های دریافت شده افزایش دهد.

هزینه ها برای هر شرکت کننده ۳۰۰٫۰۰ دلار یا ۲۵۰٫۰۰ یورو است. این شامل آموزش آنلاین توسط اساتید (وبینارها و کارگاه‌های آموزشی)، بسترهایی برای تبادل بین دانشجویان و دسترسی به تمام اسناد دانشگاه، به صورت متنی و ویدئویی است. این نسخه مجازی جدید فرصتی عالی برای پیگیری یک دوره آموزشی بین المللی بدون نیاز به سفر است.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد