×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فراخوان دانشگاه محضری جهانی ۲۰۲۲ «ژان پل دکورپس»

به گزارش گروه بین الملل پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دانشگاه جهانی اسناد رسمی “Jean-Paul DECORPS” یک آموزش آکادمیک بوده که توسط UINL به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی پیشنهاد شده است. این دانشگاه در نظر دارد از طریق تبادل شیوه های نوین اسناد رسمی، درک و کاربرد مفاهیم حقوق تطبیقی ​​و حقوق بین الملل را امکان پذیر سازد.

چرخه آموزشی حول یک موضوع عرضی تنظیم شده که برای مدت زمان قانونگذاری (۲۰۲۰-۲۰۲۲) ثابت شده است. این موضوع از طریق چهار ماژول، که هر یک توسط یک استاد رهبری می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از موضوعات فرعی ۲۰۲۰ “واکنش و سازگاری عملکرد سردفتری در زمینه همه‌گیری” و ۲۰۲۱ “عملکرد اسناد رسمی و سند معتبر اسناد رسمی در زمینه دیجیتال”، دانشگاه ۲۰۲۲ بر موضوع فرعی تمرکز خواهد کرد که “دفاتر اسناد رسمی ۴٫۰: هدف، آینده نگری و همکاری بین المللی” نام دارد.

شرکت کنندگان از یک دوره آموزشی دو قسمتی بهره مند می شوند. لذا در یک ماژول خاص، در یک گروه که زبان کاری مشابهی با معلم دارد تبادلات خودجوش را تشویق می کند. از سوی دیگر، با سایر شرکت کنندگان، در طول سمینارهای جهانی با ترجمه همزمان، برای غلبه بر مانع زبانی و گسترش بحث ها اقدام می کنند.

نسخه ۲۰۲۲ با یک وبینار افتتاحیه در روز سه‌شنبه ۵ ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و با دو وبینار پایانی در سه‌شنبه ۱۸ و چهارشنبه ۱۹ اکتبر ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد (به دستور کار جهانی پیوست مراجعه کنید). تبادلات در دوره میانی بین دانش آموزان و معلمان از طریق پست الکترونیکی، ویدئو و کارگاه های ویدئو کنفرانس انجام می شود.

پس از دانشگاه، کار نهایی به هر یک از سردفترهای شرکت کننده ارائه خواهد شد. کار این دانشگاه همچنین در کنگره بین‌المللی سردفتران در کانکون (مکزیک) از ۱er تا ۳ دسامبر ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد. به همین مناسبت، ما دهمین سالگرد تاسیس دانشگاه سردفتری جهانی “Jean-Paul DECORPS” را جشن می گیرم.

انتخاب نامزدها توسط دفتر اسناد رسمی هر عضو انجام می شود. هر دفتر اسناد رسمی حق شرکت حداقل ۲ دانشجو را دارد. با این حال، برای دفاتر اسناد رسمی که مایل به انجام این کار هستند، می‌توانند درخواست‌های بیشتری را با ترتیب اولویت و تا حد امکان، تنوع زبان‌های تسلط بر داوطلبان (انگلیسی/اسپانیایی/فرانسوی) ارسال کنند. در واقع، پس از پایان دوره ثبت نام، UINL ممکن است تعداد شرکت کنندگان پذیرفته شده در هر کشور را با توجه به تعداد کل درخواست های دریافت شده افزایش دهد.

هزینه ها برای هر شرکت کننده ۳۰۰٫۰۰ دلار یا ۲۵۰٫۰۰ یورو است. این شامل آموزش آنلاین توسط اساتید (وبینارها و کارگاه های آموزشی)، بسترهای تبادل بین دانشجویان و دسترسی به کلیه اسناد دانشگاه به صورت متنی و ویدئویی می باشد. این نسخه مجازی جدید فرصتی عالی برای پیگیری یک دوره آموزشی بین المللی بدون نیاز به سفر است.

فرم درخواست برای درخواست با پوشش نامه و رزومه قبل از ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ به اتاق ملی ارسال شود. دریافت فرم

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد